چلسی، بالا دست همه
چلسی، بالا دست همه
لیگ برتر انگلیس درحالی هفته دهم خود را هم سپری کرد که در حضور مدعیان پرشمار فوتبال جزیره، چلسی همچنان پیشتاز است و تیم های لیورپور، منچسترسیتی و وستهام خود را در کورس رقابت قرار داده اند.

به گزارش حاشیه ورزش ، این هفته با توقف لیورپول و شکست دو تیم بالانشین منچسترسیتی و وستهام، همه چیز به نفع چلسی رقم خورد تا شاگردان توماس توخل برنده بزرگ این هفته لقب بگیرند.

نتایج بالای جدول هواداران دو تیم آرسنال و منچستریونایتد را هم شاد کرد. آنها این هفته بردند تا فاصله خود را با رده چهارم جدول به 3 امتیاز کاهش دهند. اما هفته دهم لیگ برتر برای فوتبالدوستان ایرانی هم با یک اتفاق ویژه همراه بود. با گل زیبای سامان قدوس که حتی می تواند نامزد زیباترین گل هفته لقب بگیرد. البته این گل مانع شکست برنفورد مقابل برنلی نشد. برنتفورد با قدوس فعلا با 12 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد که جایگاه بدی نیست. فراموش نکنید تاتنهام با آن همه ستاره فقط 15 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم است که برای هواداران این تیم اصلا جایگاه خوبی نیست. در انتهای جدول لیگ برتر سه تیم برنلی، نیوکاسل و نوریچ هنوز امتیازاتشان دو رقمی نشده و فعلا گزینه های جدی سقوط به شمار می روند.