چهارشنبه‌سوری در بازی آلومینیوم- استقلال!
چهارشنبه‌سوری در بازی آلومینیوم- استقلال!
مسابقه آلومینیوم و استقلال بارها بخاطر پرتاب مواد محترقه تحت تاثیر قرار گرفت.

ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه خانگی آلومینیوم اراک به ۱۰ هزار نفر هم نمی‌رسد، اما دیروز مردم این شهر و هواداران استقلال استقبال ویژه‌ای از بازی بزرگ هفته داشتند و می‌توان گفت حدود ۱۵ هزار نفر در استادیوم بودند.

با توجه به عدم ساماندهی مناسب و حضور بیش از انتظار تماشاگران استقلال، هواداران این تیم از جایگاه تعریف‌شده خود خارج شدند و به دیگر بخش‌های استادیوم امام خمینی اراک رفتند که البته تنش و درگیری بین آنها اتفاق نیفتاد و بازی از این حیث بدون مشکل به پایان رسید. ولی صدای انفجارهای نارنجک دستی بارها این بی‌نظمی را کاملا نشان داد.

در نیمه اول پس از برخورد ضربه آرش رضاوند به تیرک دروازه آلومینیوم و شوت هانسل زاپاتا که توسط سیدحسین حسینی به کرنر دفع شد، دو بار مواد محترقه با صدای مهیب به کنار زمین پرتاب شد که مشخص نبود دقیقا از کدام جایگاه‌ها به سمت زمین فرستاده شده و فضای استادیوم را پُر از دود کرده است.

اما در نیمه دوم بیشتر شاهد پرتاب مواد منفجره به زمین بودیم و این اتفاق پس از اینکه مهدی قایدی دروازه آلومینیوم اراک را باز کرد، بیشتر رخ داد و به یکباره چند نارنجک دستی به سمت پیست تارتان و پشت عکاسان و پشت تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد که خوشخبتانه آسیبی به هیچکس نرسید و فقط فضای استادیوم را متشنج کرد.