چهره های خندان در زمین شماره 2، آماده برای المپیک
چهره های خندان در زمین شماره 2، آماده برای المپیک
همه تیم‌های ملی می‌توانند از زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.

به گزارش حاشیه ورزش

فدراسیون فوتبال در کمپ تیم‌های ملی تنها دو زمین برای تمرین تیم‌های ملی دارد که تنها زمین شماره دو بازسازی شده است و کفیت خوبی دارد. البته قرار بود زمین شماره یک هم بازسازی شود که به نظر می‌رسد با توجه به بلوکه شدن پول‌های فدراسیون فوتبال ایران نزد فیفا این کار فعلا مقدور نیست. در زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران او اجازه تمرین هیچ تیمی را در زمین شماره 2 به جز تیم خودش نمی‌داد. حتی در زمان‌هایی که برای مرخصی از کشور خارج می‌شد نکات لازم را به نگهبان و مسئول نگهداری زمین گوشزد می‌کرد. به زعم او در زمینی که تیم ملی تمرین می‌کند هیچ تیم دیگری نباید تمرین کند و می‌گفت این قانون در همه جا وجود دارد و …

با رفتن کارلوس کی‌روش اما سیاست فدراسیون فوتبال تغییر کرده است، به طوری که روز گذشته به تیم ملی فوتبال بانوان اجازه داده شد که در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی تمرین کنند. این تیم با هدایت مریم آزمون برای حضور در بازی‌های مقدماتی المپیک آماده می‌شود. از تصاویر کاملا پیداست بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان از تمرین در زمین با کیفیت شماره دو کمپ تیم‌های ملی خوشحال هستند. متاسفانه نه فقط تمرین، بانوان در زمین‌هایی که بازی هم می‌کنند، خیلی کیفیت خوبی ندارد.

برنامه بازی‌های تیم ملی بانوان در مقدماتی المپیک در میانمار از این قرار است:

*چهارشنبه 16 فروردین
15:30 ایران – بنگلادش
18:30 میانمار – مالدیو

*شنبه 19 فروردین
15:30 مالدیو – ایران / ساعت 15:30
18:30 بنگلادش – میانمار / ساعت 18:30

*سه شنبه 22 فروردین
15:30 بنگلادش – مالدیو
18:30 میانمار- ایران