چه عاملی مانع تمدید قرارداد ترابی با پرسپولیس شده است؟
چه عاملی مانع تمدید قرارداد ترابی با پرسپولیس شده است؟
با وجود پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد مهدی ترابی، تاکنون این موضوع محقق نشده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، مهدی ترابی پس از برتری سه بر یک تیم پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و یکم لیگ برتر در جمع خبرنگاران ضمن گلایه از شرایط مالی اظهار داشت:‌ نباید در این مورد حرف بزنیم چون هیچ قدم روبه جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود زیرا آخر فصل قرارداد هفت بازیکن تیم ما به پایان می‌رسد. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند بازیکنان قراردادشان را آنطور که باشگاه می‌خواهد، تمدید نخواهند کرد. درمورد تمدید قرارداد هم مذاکره‌ای نشده ولی گفته‌اند یک نامه زده‌ایم که ما هم نامه‌ای ندیدیم.

ترابی در شرایطی این مسائل را مطرح کرد که باشگاه پرسپولیس طبق درخواست یحیی گل‌محمدی در هفته‌های اخیر بحث تمدید قرارداد برخی بازیکنان کلیدی‌اش را آغاز کرده و پس از تمدید قرارداد حامد لک، به دنبال عقد قراردادی جدید با بازیکنانی مثل ترابی و سرلک است.

مدیران پرسپولیس در روزهای اخیر جلساتی هم با مدیر برنامه‌های ترابی برگزار کرده‌ و به دنبال تمدید قرارداد با او هستند. هرچند برخی معوقات این بازیکن شرایط را برای فراهم شدن این اقدام سخت کرده است.

هافبک ملی‌پوش سرخ‌پوشان از نخستین دوره حضورش در پرسپولیس، مبلغی حدود یک میلیارد و 400 میلیون از این باشگاه طلب دارد که با وجود پیگیری‌هایی که پس از بازگشت خود از قطر انجام داده تاکنون موفق به دریافت این مبلغ نشده است.

پرداخت نشدن این پول، مانع بزرگی در راه تمدید قرارداد ترابی است و باید دید آیا مدیران پرسپولیس می‌توانند در این مورد رضایت هافبک تیم‌شان را جلب کنند.