ژابی آلونسو راز موفقیت لورکوزن را فاش کرد
ژابی آلونسو راز موفقیت لورکوزن را فاش کرد
سرمربی اسپانیایی لورکوزن معتقد است که این تیم هنوز می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

بایرلورکوزن امروز در یک بازی سرنوشت‌ساز و بسیار مهم به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت. یک جدال شش امتیازی که در آن شاگردان ژابی آلونسو موفق شدند با نتیجه 3-1 حریف خود را شکست دهند و جای آینتراخت را در جایگاه ششم جدول بگیرند.

این یک بازی حیاتی برای لورکوزنی بود که طی هفته‌های اخیر کاملا متحول شده است. آنها در برابر تیمی قرار گرفتند که در کورس سهمیه اروپایی از لورکوزن یک امتیاز بیشتر داشت اما این پیروزی باعث شد شاگردان ژابی آلونسو فرانکفورت را پشت سر بگذارند و با دو امتیاز بیشتر نسبت به این تیم در رده ششم جدول قرار بگیرند.

سرمربی اسپانیایی در وضعیتی هدایت لورکوزن را بر عهده گرفت که این تیم در قعر جدول بوندسلیگا حضور داشت، اما حالا شرایط برای این تیم به قدری تغییر کرده که حالا آنها شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم دارند. در واقع لورکوزن حالا با فرایبورگ رده چهارمی فقط چهار امتیاز فاصله دارد و کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای این تیم غیرممکن نیست.

ژابی آلونسو در پایان بازی درباره رمز موفقیت تیمش گفت: “نیمه اول بازی را به خوبی کنترل کردیم، چند موقعیت داشتیم و در نهایت توانستیم به خوبی از برتری خود دفاع کنیم. بعد از اینکه بازی 2-1 شد کمی احساس فشار کردیم، اما مهم این بود که در نهایت پیروز شدیم. این یک گام رو به جلو محسوب می‌شود، اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

ما به جدول نگاه نمی‌کنیم و همچنان پاهایمان را روی زمین نگه می‌داریم و به راه خود ادامه می‌دهیم. این راه موفقیت ماست و هیچ فرمول دیگری برای آن وجود ندارد.”