ژاوی: بارسلونا سال ۲۰۲۳ برای کسب جام‌ها خواهد جنگید
ژاوی: بارسلونا سال ۲۰۲۳ برای کسب جام‌ها خواهد جنگید
سرمربی آبی - اناری‌ها حذف از لیگ قهرمانان اروپا را یک ناکامی بزرگ دانست و با این حال تاکید کرد که تیمش روند خوبی را دنبال می‌کند و در سال ۲۰۲۳ برای کسب جام‌ها خواهد جنگید.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، بارسلونا با هدایت ژاوی در تابستان خریدهای بسیار خوبی داشت و پیش‌بینی می‌شد که فصلی متفاوت را تجربه کند. آبی-اناری‌ها با درخشش لواندوفسکی نتایج خوبی در لالیگا کسب کرده‌اند اما در لیگ قهرمانان اروپا ناامیدکننده ظاهر شدند و در پنج بازی سه شکست را تجربه کردند تا با قرارگرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی گروهشان از این رقابت بزرگ وداعی زودهنگام داشته باشند.

سرمربی آبی-اناری‌ها حذف از لیگ قهرمانان اروپا را یک ناکامی بزرگ دانست و با این حال تاکید کرد که تیمش روند خوبی را دنبال می‌کند و در سال ۲۰۲۳ برای کسب چند جام خواهد جنگید.

ژاوی گفت: فصل قبل خوب نبودیم و نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما در فصل جاری خوب ظاهر شده‌ایم و احساس می‌کنیم که بازی به بازی در حال بهترشدن هستیم. در لیگ قهرمانان اروپا به هدف خود نرسیدیم. حذف از این رقابت یک ناکامی بزرگ برای ما بود. ما از هم‌اکنون برای کسب جام در سال ۲۰۲۳ خواهیم جنگید. بر این باوریم که کیفیت لازم را برای بالابردن جام داریم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.

او ادامه داد: من در بدترین روزهای بارسلونا در تیم بوده‌ام و بعد از آن بهترین روزها را با این تیم هم تجربه کرده‌ام. بارسلونا برای تجربه روزهای خوب نیاز به زمان دارد. می‌دانم که شرایط به‌سختی پیش می‌رود و ما هنوز گام‌های کوچکی برداشته‌ایم. با این حال شایسته نتایج بهتری به‌ویژه در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌ایم. ما فرصت درخشش در این رقابت بزرگ را داشتیم اما متاسفانه از فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده نکردیم. باید از این وضعیت درس گرفت. روزهای خوب فرامی‌رسد. در لیگ شرایط خوبی داریم و می‌توانیم قهرمان شویم. رقابت‌های دیگری هم وجود دارند و ما ایمان داریم که می‌توانیم فصل خوبی را تجربه کنیم.