ژاوی تکلیف لالیگا را مشخص کرد
ژاوی تکلیف لالیگا را مشخص کرد
بارسلونا در هفته بیست و ششم لالیگا با پیروزی مقابل رئال مادرید تا حد زیادی قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها را قطعی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

بارسلونا و رئال مادرید یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار حساس و دیدنی در مشخص کردن تکلیف قهرمان لالیگا با پیروزی ۲ بر ۱ بارسلونا به پایان رسید.

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا در دقیقه ۹ این بازی مقابل ارسال وینیسیوس جونیور قرار گرفت تا توپ پس از برخورد به او وارد دروازه بارسلونا شود و رئال مادرید با یک گل پیش بیفتد اما سرجی روبروتو در آخرین دقیقه از نیمه نخست بازی را به تساوی کشاند.

رئال مادرید که باتوجه به دو شکست پیاپی در دو بازی گذشته الکلاسیکو به چیزی جز برد در این دیدار فکر نمی‌کرد، با تعویض‌های آنچلوتی تهاجمی‌تر شد و در دقیقه ۸۱ توسط آسنسیو به گل دوم رسید اما این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود تا توسط VAR مردود اعلام شود. خوشحالی آسنسیو و بوسیدن لوگوی رئال مادرید در شرایطی که شایعاتی مبنی بر انتقال او به بارسلونا وجود دارد، جالب توجه بود.

پس از این گل مردود اما بارسلونا حملاتش را شروع کرد تا این که در دقیقه ۲+۹۰ فرانک کسیه توانست گل پیروزی بخش بارسلونا را به ثمر برساند.

با این نتیجه بارسلونا ۶۸ امتیازی شد و اختلافش با رئال مادرید رده دومی را به ۱۲ امتیاز رسید تا در فاصله ۸ هفته به پایان لالیگا، شاگردان ژاوی گام بلندی در راه قهرمانی در این رقابت‌ها برداشته باشند.