ژاوی: قهرمانی در لیگ اروپا را می‌خواهیم
ژاوی: قهرمانی در لیگ اروپا را می‌خواهیم
سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی برابر ویکتوریا پلزن و راه‌یابی به لیگ اروپا تاکید کرد که قهرمانی در این رقابت را با آبی اناری ها می خواهد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار برگشت برابر ویکتوریا پلژن با نتیجه ۴ بر دو به پیروزی دست پیدا کرد تا با قرار گرفتن در رده سوم سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست خوب بودیم اما در نیمه دوم اشتباهات بدی داشتیم و حریف فرصت های را روی دروازه ما خلق کرد. می‌دانستیم که ویکتوریا پلژن حریف سرسختی برای ما خواهد بود. از عملکرد تیم در کارهای هجومی راضی هستم اما در دفاع خوب نبودیم.

او ادامه داد: در لیگ قهرمانان اروپا خوب نبودیم و نتوانستیم در کارهای هجومی انتظارات را برآورده کنیم این درحالی است که اینتر و بایرن مونیخ در کارهای هجومی بهتر بودند و همین باعث شد تا راهی دور بعد شوند. ما راهی لیگ اروپا شدیم و باید بگویم که قهرمانی در این رقابت را می‌خواهیم و از مدعیان اصلی این جام خواهیم بود. ما وارد یک چالش جدید شده‌ایم و سخت برای رسیدن به هدف خود تلاش خواهیم کرد.

ژاوی درباره فرانک کسیه گفت: او از ناحیه زانو مشکل داشت با این حال در پس گرفتن توپ و درگیری‌ها دو نفر خوب بود. کاسادو هم عملکرد بسیار خوبی داشت و به او علاقه زیادی دارم.

او درباره احتمال قرار گرفتن پیکه در فهرست اسپانیا برای جام جهانی گفت: فهرست اسپانیا سری است و در هر حالت به تصمیم انریکه احترام خواهیم گذاشت. من نمی‌توانم در این زمینه اظهارنظر کنم.

  • منبع خبر : ورزش سه