ژاوی پس از پیروزی بارسا مقابل رئال چه گفت؟
ژاوی پس از پیروزی بارسا مقابل رئال چه گفت؟
سرمربی آبی اناری ها بسیار خوشحال است که با شکست دادن رئال مادرید قهرمانی در سوپر جام اسپانیا را به دست آورد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، بارسلونا در دیدار سوپر جام اسپانیا به مصاف رئال مادرید رفت و توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ژاوی بسیار خوشحال است که تیمش توانست با شکست رقیب قدیمی و سنتی خود قهرمان شود. سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: قهرمانی بسیار مهمی را به دست آوردیم. این قهرمانی نتیجه کار و تلاش زیاد همه ما بود. ما از این قهرمانی بسیار خوشحال هستیم و این نشان داد که در مسیر درستی هستیم.

او ادامه داد: من ۱۸ سال در بارسلونا کار کرده ام و اکنون بعد از این قهرمانی باید بگویم که احساسات باور نکردنی دارم. من نخستین قهرمانی خود را به عنوان سرمربی با بارسلونا به دست آوردم. نمی‌توانم احساساتم را از این قهرمانی توصیف کنیم و فقط می گویم که بسیار خوشحال هستم. این قهرمانی برابر تیم بزرگی مثل رئال مادرید رقم خورد و این باعث می شود تا انگیزه ما برای ادامه فصل بسیار زیاد شود.

ژاوی در ادامه صحبت های خود گفت: ما در سه جام دیگر فرصت قهرمانی داریم و می خواهیم در هر سه جام به قهرمانی دست پیدا کنیم. فصل ناامید کننده ای را پشت سرگذاشتیم و نتوانستیم هیچ جامی به دست آوریم اما در فصل جاری شرایط متفاوتی را تجربه خواهیم کرد و به همین خاطر این تازه شروعی برای جام های دیگر خواهد بود. رئیس باشگاه اطمینان داشت که این پروسه موفق خواهد شد و من خوشحال هستم که او را ناامید نکردیم. اصلا قهرمانی در سوپر جام آسان نبود و من از عملکرد تیم رضایت کامل را دارم.

سرمربی آبی اناری ها به ستایش از گاوی ستاره جوان تیمش پرداخت و گفت: این جوان همه ما را شگفت زده کرده است. او ذاتا قدرت رهبری دارد این درحالی است که تنها ۱۸ سال سن دارد. او هیچ حد و حدودی ندارد و همچنان پیشرفت خواهد کرد. در پایان از هواداران عربستانی به خاطر حمایت مثال زدنی که از ما داشتند تشکر می کنم.