ژاوی: پیروزی طلایی کسب کردیم
ژاوی: پیروزی طلایی کسب کردیم
سرمربی آبی اناری ها باوجود آنکه از نمایش تیمش در بازی برابر سلتاویگو راضی نیست اما تاکید کرد که یک پیروزی طلایی را به دست آورده‌اند.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته هشتم رقابت های لالیگا به مصاف سلتاویگو رفت. آبی‌اناری‌ها به سختی در این بازی توانستند به پیروزی دست پیدا کنند. شاگردان ژاوی با تک گلی که پدری به ثمر رساندند سه امتیاز را به دست آوردند تا صدر جدول رده بندی را از رئال مادرید پس بگیرند.

ژاوی از نمایش شاگردانش در این بازی زیاد راضی نیست. سرمربی آبی اناری ها گفت: ما باید پیشرفت و به شدت از خود انتقاد کنیم. در نیمه نخست خوب ظاهر شدیم و اگر گل دوم را به ثمر می رساندیم همه چیز تغییر می‌کرد.

او ادامه داد: در نیمه دوم عملکرد خوبی از خود نشان ندادیم. نتوانستیم به خوبی حریف را تحت فشار قرار دهیم و شاید به خاطر خستگی زیاد بازیکنان باشد. دو سه فرصت خوب گلزنی داشتیم. یک پیروزی طلایی به دست آوردیم با این حال خوب ظاهر نشدیم و تنها در نیم ساعت اول راضی کننده بودیم. هیچ پیروزی به راحتی به دست نمی‌آید. در فصل جاری هیچ تیمی به آسانی پیروز نمی‌شود. بسیار مهم است که به روند پیروزی خود ادامه داد. باوجود آنکه خوب نبودیم اما توانستیم به پیروزی برسیم.

ژاوی درباره ال کلاسیکو گفت: من اکنون به ال کلاسیکو فکر نمی‌کنم چرا که مهم بازی برابر اینتر است. اکنون آماده بازی حساس برابر اینتر هستیم. ال کلاسیکو را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. ما فصل قبل با ۴ گل رئال را شکست دادیم اما بازی بعدی اصلا معلوم نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد. نهایت تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیریم و باید شخصیت خود را در این بازی نشان داد.

بارسلونا از ۸ بازی خود در فصل جاری ۲۲ امتیاز کسب کرده است این درحالی است که رئال مادرید هم همین تعداد امتیاز را از ۸ بازی به دست آورده است تا رقابت دو تیم در صدر جدول رده بندی قبل از ال کلاسیکو به اوج خود برسد.

 

 

منبع ورزش سه

 

  • منبع خبر : ورزش سه