ژوزه مورینیو: به خاطر حضور نداشتن در لیگ قهرمانان گریه نمی کنم
ژوزه مورینیو: به خاطر حضور نداشتن در لیگ قهرمانان گریه نمی کنم
سرمربی تیم رم عنوان کرد از حضور در لیگ کنفرانس اروپا همراه تیمش ناراحت نیست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست، هدف رم از این فصل بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا بود و اگرچه در این مرحله بعید به نظر می رسد، ژوزه مورینیو به صراحت گفته است که حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را از دست نمی دهد. او عنوان کرد از تماشای بازی PSG و رئال مادرید لذت نبرده است.

رم با پیروزی در گروه خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس راه یافت، اما مورینیو لزوماً مشتاق بازگشت به لیگ قهرمانان نیست. مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی خود گفت: من در بیش از ۱۵۰ بازی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته ام و از این بابت ممتاز هستم. من نمی توانم الان که در اروپا یا لیگ کنفرانس بازی می کنم گریه کنم. احساس نوستالژی ندارم. من بازیهای لیگ قهرمانان را دنبال می کنم. بازی پی اس جی و رئال مادرید را دوست نداشتم، اما اینتر و لیورپول بازی خوبی بود.

جالوروسی‌ها در ۲۵ بازی سری آ در این فصل ۴۰ امتیاز کسب و در ۵ بازی اخیر لیگ ۸ امتیاز کسب کرده‌اند. آن‌ها با یک بازی کمتر، هفت امتیاز با یوونتوس رده چهارمی فاصله دارند.

مورینیو به صراحت اعلام کرد که هم او و هم مدیریت باشگاه آماده هستند تا هر کاری که لازم است برای بهبود تیم انجام دهند. او هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: هدف ما همیشه بهبود تیم است.

رم در دیدار بعدی خود در لیگ باید برابر هلاس ورونا قرار گیرد و باید دید در نهایت تیم مورینیو می تواند سهمیه رقابت های اروپایی را برای فصل بعد به دست بیاورد یا خیر. رم همچنین در لیگ کنفرانس اروپا نیز حضور دارد و توانسته به مرحله حذفی راه یابد.