ژوزه مورینیو: در دو بازی رفت و برگشت کمی بهتر از ویتسه بودیم
ژوزه مورینیو: در دو بازی رفت و برگشت کمی بهتر از ویتسه بودیم
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم انتقاد کرد و گفت این تیم تحت تاثیر بازی تیم ویتسه در لیگ کنفرانس قرار گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش  و به نقل از فوتبال ایتالیا، رم بعد از تساوی یک بر یک برابر ویتسه هلند به جمع هشت تیم برتر لیگ کنفرانس اروپا راه یابد و منتظر مشخص شدن حریف خود در این مرحله از رقابت‌هاست.

ژوزه مورینیو بعد از این دیدار گفت: ما از همه انتظار کیفیت بیش‌تری داریم. هر دو تیم خوب بودند اما در نهایت یک نفر پیروز به خانه می‌رود، یک نفر به قرعه کشی دور بعد می‌رود و خوشبختانه ما این تیم هستیم. چند ماه پیش همه می‌گفتند که ما تیمی نیستیم که برتری خودمان را نگه داریم و از بازی بد ما جلوی یوونتوس و بازی در بلغارستان می‌گفتند. حالا مردم از توانایی ما برای مقاومت در برابر فشار و گلزنی در دقایق پایانی صحبت می‌کنند. من فکر می‌کنم که اکنون هشت یا نه بازی بدون شکست داریم. خوشحالم که فشار آوردیم تا در وقت معمولی به گل برسیم و صعود خودمان را قطعی کنیم. هم‌چنین باید بگویم که ویتسه واقعا خوب بود. من حتی نام مربی آن‌ها را نمی‌دانستم، او عالی است! اگر تیمی مانند ویتسه این‌طور بازی می‌کند، به این دلیل است که مربی آن‌ها عالی است!. این به این معنا نیست که ما بد بازی کردیم، بلکه آن‌ها واقعا خوب بازی کردند. آن‌ها بازیکنانی مانند باکر داشتند که به راست، چپ، وسط حرکت می‌کردند و مشکلات بزرگی ایجاد می‌کردند.

مورینیو در بخش دیگری گفت: در نیمه دوم به بچه‌ها گفتم، سه چیز وجود دارد که باید نگران آن‌ها باشیم. اولی بازی‌های منظرم حریف است، دوم این که آن‌ها همیشه یک مدافع دارند بدون این که تحت فشار قرار بگیرند کار خود را می‌کند، سوم این که ممکن است در هنگام از دست دادن مالکیت توپ نامتعادل باشیم. نمی‌خواهم بگویم که ما ۱۰۰ درصد مستحق بردن بازی بودیم، اما در دو بازی کمی بهتر بودیم.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: بدیهی است که من خوشحال نیستم که امروز با بازیکنان اصلی بازی کردیم چون یک‌شنبه داربی را در پیش داریم در حالی که امشب ساری در خانه سیگار می‌کشد و بازیکنانش استراحت دارند. اکنون ساری در خانه است و سیگارش را می‌کشد در حالی که من به خانه می‌روم و سعی می کنم فکر کنم چگونه می‌توانیم از این وضعیت برای یک‌شنبه خلاص شویم.