کارلو آنچلوتی: با شایستگی پیروز شدیم
کارلو آنچلوتی: با شایستگی پیروز شدیم
سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی قاطع برابر والنسیا پرداخت.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیستم رقابت‌های لالیگا به مصاف والنسیا رفت و توانست با نتیجه قاطع ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و شایسته این پیروزی قاطع بودیم. درست است که ما گلزنی را از روی نقطه پنالتی آغاز کردیم اما یک بازی کامل و بی نقص را به نمایش گذاشتیم. در ابتدا در خط دفاعی تمرکز لازم را نداشتیم اما رفته رفته بهتر و بهتر شدیم. آسنسیو بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و او هم در سطح وینیسیوس و بنزما ظاهر شد.

او درباره احتمال غیبت بازیکنانش به خاطر کرونا در سوپر جام گفت: تا جایی که من می‌دانم همه بازیکنان واکسن زده‌اند. باید وضعیت دیاز و بیل را بررسی کرد اما بقیه همه آماده هستند. کارواخال هم از دوشنبه تمرین خواهد کرد و یوویچ هم مشکلی ندارد.

آنچلوتی درباره درخشش زوج وینیسیوس و بنزما که هر دو دبل کردند، گفت: بنزما مثل همیشه است و به تیم کمک می‌کند اما وینیسیوس بسیار پیشرفت کرده است. او دیگر زیاد به دریبل کردن فکر نمی‌کند و روی گلزنی و زدن ضربات آخر تمرکز دارد. نباید نقش آسنسیو و رودریگو را هم در کارهای هجومی نادیده گرفت.

وی درباره اختلاف زیاد با بارسلونا گفت: بارسلونا همواره رقیب ما به شمار می‌آید. شانس ما برای پیروزی در ال کلاسیکو بیش‌تر اعلام شده است اما هیچ قطعیتی وجود ندارد. هر تیمی شانس پیروز شدن را دارد. ما به دنبال قهرمانی در لالیگا هستیم چه گزینه اصلی باشیم و چه نباشیم.