کارلو آنچلوتی: در خط دفاعی توازن لازم را نداشتیم
کارلو آنچلوتی: در خط دفاعی توازن لازم را نداشتیم
سرمربی رئال مادرید باوجود پیروزی در دیدار برابر رایو وایکانو از عملکرد خط دفاعی تیمش راضی نیست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا به سختی و با تک گلی که بنزما در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند به پیروزی دست پیدا کرد.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من از تلاش و نظم تیمی راضی هستم. این بازی از همه نظر برای ما سخت بود. به نظرم کمی در خط دفاعی از توازن لازم برخوردار نبودیم. بازی کردن در این ورزشگاه و چنین هوایی سخت است. چمن ورزشگاه مناسب نبود. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. به نظرم تنها معدودی از تیمها قادر به پیروزی در این ورزشگاه هستند.

او درباره عملکرد شاگردانش گفت: والورده و رودریگو بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در زمان های مورد نیاز به تیم انرژی زیادی تزریق کردند.کاسیمیرو هم یک گل به ثمر رساند که لغو شد. او را از بازی تعویض کردم چرا که درگیرانه بازی می کند و احتمال اخراج او در این شرایط خاص زیاد بود. وینیسیوس بازهم در نقش گل ساز ظاهر شد. او امروز کمتر به بازی انفرادی پرداخت و کاملا در خدمت تیم بود.

آنچلوتی در ادامه گفت: من چیز منفی از بازیکنان تیمم در این بازی ندیدم و البته شاید اشتباه کنم. از کسب پیروزی خوشحال هستم. مهم کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.

رئال مادرید با پیروزی در این بازی ۶۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد.