کارنامه نیان در لیگ برتر والیبال کشور چشمگیربود
کارنامه نیان در لیگ برتر والیبال کشور چشمگیربود

  به گزارش حاشیه ورزش   مرحله پلی‌آف و یا حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که چهارتیم شهداب یزد و پاس گرگان و لبنیات هراز و پیکان تهران با عبورازحریفان سرسخت خود به مرحله نهایی راه یافتند. در مرحله پلی‌آف دو بازی به دیدار سوم کشیده شده بود تا […]

 

به گزارش حاشیه ورزش

 

مرحله پلی‌آف و یا حذفی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در حالی به پایان رسید که چهارتیم شهداب یزد و پاس گرگان و لبنیات هراز و پیکان تهران با عبورازحریفان سرسخت خود به مرحله نهایی راه یافتند.

در مرحله پلی‌آف دو بازی به دیدار سوم کشیده شده بود تا سرنوشت تیم‌های صعودکننده  مشخص شود .

تیم نیان الکترونیک در شرایطی از راه‌یابی به مرحله نهایی بازماند که استحقاق صعود را داشت شاگردان حامد صمدی درجدال با پیکان پرمهره اگرچه تایکقدمی صعود پیش رفته بودند اما دربازی سوم اسیر میزبان بی‌رحم خود پیکان و لشگری از باتجربه‌ها شدند و شکست تلخی را تجربه کردندوازصعود بازماندند.

دردیدارسوم پیکان با نیان هرچه بازیکنان  نیان به توپ ضربه زدند به دیوارهای محکم پیکان برخورد کردند و درست سوم خستگی وافت بدنی و کم‌تجربگی یاران جوان صمدی  به‌خوبی به چشم آمد و اسیر هنرنمایی ملی پوشان باتجربه پیکان شدند و درنهایت بازی را ۳بر صفر به حریف قدرتمند خود واگذار کردند.

کارنامه نیان در لیگ امسال را هرگز فراموش نخواهیم کرد زیرا اعتقادداریم که نماینده والیبال خراسان اگرچه در طول مسابقات از حمایت مسوولین استان بی‌بهره بود ولی درکنارخود مدیران متفکری داشت که اجازه ندادند تا بازیکنان ارزشمند نیان احساس بحران و کمبود کنند و تمام امکانات یک تیم لیگ برتری را دراختیارداشتند و این حرکت در تاریخ والیبال خراسان و لیگ برتر بی‌سابقه بود .

بازیکنان نیان در طول فصل بدون کوچک‌ترین مشکل سخت‌افزاری در حالی با غول‌های والیبال ایران مبارزه کردندکه حریفان سرسختی را پیش روی داشتند و با حمایت هواداران خونگرم مشهدی حریفان را در قلعه عقاب‌ها و با شکست بدرقه کرده بودندکه حاصل این موفقیت را مدیون کادر فنی کاملابومی خود می‌دانند مربیانی که برای اولین بار پای بر عرصه لیگ برتری گذاشته بودند که درراس آن می‌توان ازحامدصمدی و درکناروی نویدمشجری ورضاتابعی و بهروزشاکری اشاره کرد که با مدیریت فنی مهدی فعال فصل پرباری را پشت سر گذاشتند و نمره قبولی گرفتند .

اگرچه پرونده لیگ امسال برای نیان بسته شد اما باید قبول کنیم که والیبال خراسان هرزمان پای برلیگ برتر نهاده است نماینده زهرداری بود وازمدعیان به شمارمی رفتند امسال هم نیان با این درخشش نشان داد که برای فصل آینده با برنامه بهتری جلو خواهد رفت تا چراغ والیبال خراسان در قلعه عقاب‌ها همچنان روشن بماند.