کاروان جاده ولایت در اقلید اردو زد
کاروان جاده ولایت در اقلید اردو زد
رییس هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی گفت: کاروان 15 نفره دوندگان جاده ولایت هم زمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر در شهرستان اقلید مورد استقبال فرماندهان نظامی؛ مسوولان و مدیران ورزشی قرار گرفت

به گزارش حاشیه ورزش

خروشی-
رضا آذریان با اعلام این خبر گفت: ورزشکار خراسان رضوی در دوازدهمین کاروان فرهنگی – ورزشی جاده ولایت که از شلمچه به سمت مشهد با دو امدادی در حرکت است هم اکنون 1100 کیلومتر ار طی کرده اند
وی افزود: سیدرضا رضوی، محمد فانی، حمیدرضا شیبانی، حیدرعلی ساقی، احمدرضا صبوری، محمدجواد کسرایی، عباس صادقی زاده، علی اصغر قدمگاهی، نورمحمد جهانگیری از خراسان رضوی، محمد و محمود دهقانپور از یزد، علیرضا علی نیا از خراسان جنوبی، مصطفی پهلوانی از تهران، و نوروز علی خاکسار از فارس اعضای این کاروان هستند.محمد حیدری پرپرستی این کاروان را برعهده دارد.
وی ادامه داد: طول مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر است و آبادان، اهواز، دهدشت، بهبان، یاسوج، اقلید، توران پشت، یزد، بافق، طبس و کاشمر از جمله شهرهایی است که کاروان جاده ولایت از آنها عبور می‌کند.
آذریان تصریح کرد: کاروان جاده ولایت حرکت خود را از ۲۹ اردیبهشت ماه از شلمچه آغاز کرد و ۹ خردادماه به مشهد می‌رسد.
۶
دوندگان جاده ولایت در بدو ورود به شهرستان اقلیددرصبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهردر این شهرستان برگزار شد شرکت کردند.

این برنامه با حضور مردم، بسیجیان، نیروی های نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری شهرستان اقلید در میدان صبحگاه سپاه مقاومت ناحیه اقلید برگزار شد.
سرهنگ خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید در این مراسم گفت :سوم خرداد یادآور تمامی شهدا و ایثارگرانی است که در برابر ظلم ایستادگی کردند.
امروز عزت و استقلالی و سربلندی و امنیتی که در نظام شاهد هستیم ،مدیون خون پاک شهدایی است که از زمان انقلاب تا کنون ما تقدیم کردیم.
استکبار و دشمنی با ایران و ایرانی تمام شدنی نیست و دشمنی اکنون بر سر مرز های جغرافیایی نیست،بر سر مرزهای اعتقادات و باور های دینی ماست.

امام جمعه شهرستان اقلید افزود:پیروزی و نصرت همه و همه از جانب خدای متعال است ، ولایت پذیری مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس عاملی مهم برای پیروزی ایران در جنگ هشت ساله بود و عامل دیگر وحدت و یکپارچگی بود .
مردم و بسیج و نیروی های نظامی و همه اقشار مختلف جامعه در آن زمان دست به دست هم دادند و اجازه ندادند یک وجب از ایران جدا شود .

منصوری فرماندار اقلید در این مراسم عنوان کرد:
در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند با رهبری امام خمینی (ره) به مقابله با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.