کارگران تیرانداز به دنبال کسب مجوز
کارگران تیرانداز به دنبال کسب مجوز
در صورت کسب مجوز سعی داریم برای نخستین‌بار کارگران تیرانداز را عازم مسابقات قهرمانی جهان کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش: ابراهیم حاتمیان، اظهار کرد: در یک‌سال گذشته که رشته تیراندازی کارگران راه‌اندازی شده است، تلاش کردیم با برگزاری مسابقات آزاد تیراندازی و قهرمانی کشور، ورزشکاران کارگر نخبه در این رشته را شناسایی کنیم و با تشکیل تیم ملی، کم کم شرایط حضور آنان را در مسابقات بین‌المللی فراهم کنیم.

او گفت: در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور که امسال با حضور ۱۳۰ ورزشکار کارگر زن و مرد از ۲۰ استان کشور برگزار شد، رکوردهای خوبی در سطح قهرمانی کشور به ثبت رسید که امیدوارکننده بود.

حاتمیان تصریح کرد: سال گذشته به دلیل کرونا و لغو کلیه مسابقات چون امکان برگزاری اردو وجود نداشت، تیراندازان کارگر به صورت غیرمتمرکز و زیر نظر مربیان تمرینات خود را پیگیری می‌کردند تا از نظر رکوردی دچار افت نشوند، اما امسال با توجه به کاهش بیماری کرونا، اگر بتوانیم با جذب اسپانسر قوی و با دریافت مجوز امکان حضور تیراندازان کارگر در مسابقات قهرمانی جهانی مکزیک را که سال آینده برگزار می شود، فراهم کنیم، اردوهای خود را برپا خواهیم کرد.

وی در پایان پیرامون این پرسش که وضعیت تیراندازان کارگر را برای شرکت در مسابقات برون مرزی چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: چون تیراندازان کارگر تاکنون تجربه حضور در مسابقات بین‌المللی را نداشته‌اند، ارزیابی دقیقی در این زمینه نمی‌توانیم داشته باشیم، اما وضعیت رکورد آن‌ها در یک‌سال گذشته راضی کننده بوده و سعی داریم در صورت کسب مجوز برای شرکت در مسابقات برون مرزی، بهترین عملکرد را داشته باشیم.