کار بزرگ بهمن نصیری/ انصراف از المپیک به دلیل کاهش فشارها
کار بزرگ بهمن نصیری/ انصراف از المپیک به دلیل کاهش فشارها

رییس فدراسیون قایقرانی از انصراف بهمن نصیری برای حضور در المپیک توکیو به دلیل کاهش فشارها بر فدراسیون خبر داد. به گزارش حاشیه ورزش، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در جلسه  نوبخت با روسای فدراسیون ها تصریح کرد: در زمان سیل گلستان دختران و پسران ما کمک کردند و  نتوانستند به کاپ جهانی آلمان بروند […]

رییس فدراسیون قایقرانی از انصراف بهمن نصیری برای حضور در المپیک توکیو به دلیل کاهش فشارها بر فدراسیون خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش، علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در جلسه  نوبخت با روسای فدراسیون ها تصریح کرد: در زمان سیل گلستان دختران و پسران ما کمک کردند و  نتوانستند به کاپ جهانی آلمان بروند و جریمه چند هزار دلاری شدیم اما با توضیح شرایط، فدراسیون جهانی از حرکت ملی پوشان ما استقبال کردند و جریمه را پذیرفتند.

او ادامه داد: در مسابقات سهمیه المپیک روئینگ ورزشکار خانم و آقا ما سهمیه گرفتند و این در حالی است که بهمن نصیری به آذربایجان پناهنده شد و او را برگرداندیم و اکنون در مسابقات موفق به کسب سهمیه شد اما بین او و نازنین ملایی باید یکی به المپیک برود. بهمن نصیری با من تماس گرفت و  گفت بخاطر فشاری که روی من رییس فدراسیون است کار پهلوانانه ای کرد و انصراف داد. اما او بیکار است و نیاز دارد که استخدام شود. هر دو استحقاق رفتن به المپیک را داشتند و ما باید بین او و ملایی یکی را انتخاب می کردیم. بهمن انصراف داد و کار بزرگی کرد چون هر کسی علاقه دارد به المپیک برود. من از او ممنونم و کار بزرگی انجام داد. من به عنوان رییس فدراسیون تمام تلاشم را می‌کنم که حق و حقوقی که همه المپین ها داشتند به نصیری هم برسد. با آقای صالحی امیری صحبت کردم و قول گرفتم که فرقی بین او و بقیه المپین ها نباشد.