کار منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات تمام نشده است
کار منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات تمام نشده است
مدافع انگلیسی منچستریونایتد سرانجام تصمیم به جدایی از این تیم گرفت.

به گزارش حاشیه ورزش  مدیران باشگاه منچستریونایتد که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری تاکنون موفق شده‌اند میسون ماونت، آندره اونانا و راسموس هویلون  را به خدمت بگیرند، پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات جاری قصد دارند خریدهای دیگری هم انجام دهند. دین هندرسون دروازه‌بان انگلیسی شیاطین سرخ در آستانه انتقال رسمی به کربستال‌پالاس در ازای 20 میلیون پوند است و اریک تن‌هاخ می‌خواهد علاوه بر جذب آلتای باییندیر دروازه‌بان فنرباغچه به عنوان جانشین هندرسون، می‌خواهد یک خرید دیگر هم انجام دهد.

هری مگوایر که پیش از این به نوعی برای جدایی‌اش از منچستریونایتد و پیوستن به وستهام سنگ‌اندازی کرده بود و گفته بود تنها در صورت دریافت 15 میلیون پوند از این باشگاه لیگ برتری حاضر به جدایی از این تیم و پیوستن به جمع چکش‌ها است، حالا پس از نیمکت‌نشینی‌اش در سه بازی اول شیاطین سرخ در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس نظرش تغییر کرده و به طور جدی‌تری می‌خواهد به وستهام ملحق شود.

 وستهام که پیش از این آماده بود هری مگوایر را در ازای 30 میلیون پوند از منچستریونایتد بخرد، حالا در نظر دارد این مدافع انگلیس را با قرارداد قرضی به خدمت بگیرد اما منچستریونایتد تنها به فکر فروش این بازیکن است و انتقال قرضی او را متصور نیست.

منبع :تسنیم 

  • منبع خبر : تسنیم