کالابریا: شکست در دربی مقابل اینتر خیلی دردآور است
کالابریا: شکست در دربی مقابل اینتر خیلی دردآور است
داوید کالابریا، کاپیتان میلان،‌ پس از شکست مقابل اینتر اعلام کرد همبازیانش برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کنند.

میلان در بازی رفت و برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع با نتیجه 3-0 مقابل اینتر شکست خورد.

داویده کالابریا، کاپیتان میلان پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با میکروفون اسکای صحبت کرد:”ما خلق موقعیت کردیم، اما نتوانستیم گل بزنیم. یک گل مسابقه را تغییر می‌داد: شرم آور است، اما ما امروز بازی خوبی انجام دادیم. به اینتر تبریک می‌گویم، آن‌ها در هر دو بازی گل زدند و ما باید یاد بگیریم و به فصل بعدی لیگ قهرمانان بعدی صعود کنیم.”

میلان نیاز به تقویت دارد؟ کالابریا در پاسخ به این سوال گفت:”بله قطعا. باشگاه آنچه را که مناسب بداند انجام خواهد داد. هیچکس انتظار صعود به نیمه نهایی را نداشت، چون دربی بود این شکست خیلی دردآور است اما برای پیروزی در این جام چیزی را از دست داده بودیم.”

فصل میلان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ کالابریا گفت:”قهرمانی در لیگ قهرمانان یک رویا بود. اکنون هدف ما رسیدن به دوره بعدی لیگ قهرمانان است: تیم‌های بهتری وجود دارد و ما در پایان فصل جمع بندی می‌کنیم. تیم هرآنچه باید را گذاشته اما سایر تیم‌ها در جزئیات بهتر از ما عمل کرده‌اند. بیایید به این فکر کنیم که فصل را خوب به پایان برسانیم.”