کاپیتان فولاد، مرد محبوب منصوریان
کاپیتان فولاد، مرد محبوب منصوریان
انصاری، کاپیتان فولادی‌ها، ۹۶ دقیقه برای گلزنی تیمش تلاش کرد و تیمشان با تساوی بازی را به پایان رساند.

به گزارش حاشیه ورزش

ساسان انصاری که در دو دیدار اخیر تیمش عملکرد درخشانی را از خود به جا گذاشته بود، انگیزه زیادی برای درخشش

در دیدار مقابل گل‌گهر داشت. او که با تحرک بالایش در خط حمله به نظر می‌رسد رکورد ۱۱.۵ کیلومتر دوندگی را زده است.

کاپیتان فولادی‌ها در نیمه نخست یک پاس طلایی به حمید بوحمدان داد که ضربه هافبک فولادی‌ها با بدشانسی راهی به سمت دروازه سیرجانی‌ها پیدا نکرد. او در نیمه دوم البته یک پاس خوب را از میانه زمین گرفت و گلر سیرجانی‌ها را هم دریبل کرد اما پله شدن توپ در لحظه آخر باعث شد تا توپ به قوزک پایش بخورد و مماس با تیرک دروازه بیرون برود.

او برای گلزنی در ادامه نیز تلاش کرد و حتی ضربه پنالتی را پس از مشورت به تورس سپرد که البته ضربه این بازیکن اسپانیایی را فروزان دور کرد. در ادامه اما تلاش فولادی‌ها پایان نیافت و ضربه ساسان انصاری پس از برخورد به مدافعین گل‌گهر به کرنر رفت. او خودش به سرعت سمت توپ رفت تا بازی را سریع آغاز کند و توپ را به اشکان دژاگه سپرد تا سانتر بازیکن باتجربه فولادی‌ها پس از ضربات حزباوی و کوشکی به آلگریا رسید و ضربه نهایی را مهاجم اسپانیایی زد تا کاروان فولاد با امتیاز به خانه بازگردند.

انصاری که با گلی که هفته قبل با نساجی زد به رده دوم بهترین گلزنان تاریخ فولاد در لیگ برتر تبدیل شده بود، امسال گل حساس تیمش برابر الفیصلی را نیز به ثمر رسانده بود و البته این مهاجم که مورد اعتماد کامل علیرضا منصوریان است با توجه به پایان قراردادش باید دید در پایان انتهای فصل در جمع قرمزهای اهوازی خواهد ماند و یا خیر.