کثیف‌ترین حرکت تاریخ ان بی ای!
کثیف‌ترین حرکت تاریخ ان بی ای!
رفتار غیرورزشی دریموند گرین در بازی برابر ساکرامنتو بلافاصله با اخراج از سوی داوران همراه شد.

بامداد امروز در دور پلی آف مسابقات بسکتبال حرفه‌ای امریکا، تیم گلدن استیت دومین شکست متوالی برابر ساکرامنتو کینگز را متحمل شد تا در آستانه حذف از مسابقات قرار بگیرد.

اما چیزی که بیشتر از نتیجه در این مسابقه جلب توجه کرد، حرکت غیرورزشی دریموند گرین، فوق ستاره گلدن استیت، بود که در نهایت منجر به اخراج این بازیکن از زمین توسط داوران شد.

ماجرا از این قرار است که در کوارتر چهارم بازی و زمانی که بازیکنان میزبان پس از یک حمله نافرجام در حال برگشت به زمین خود بودند، دومانتاس سابونیس، بازیکن اهل لیتوانی تیم ساکرامنتو نقش بر زمین شد و درست در همین لحظه، پای دریموند گرین را گرفت تا مانع از حرکت او شود.

اقدامی که باعث شد تا گرین به سرعت از کوره در رفته و با پای خود روی بدن سابونیس ضربه وارد کند. ضربه ای که از چشمان داوران بازی دور نماند و بلافاصله او را از دیسکالیفه کرده و به خاطر رفتار غیرورزشی، این ستاره را از بازی اخراج کردند.

پس از بازی، گرین در توجیهی خنده‌دار راجع به حرکتش گفت: “آنها پایم را می گیرند، این اتفاق دو بار در دو بازی برای من اتفاق افتاد. بالاخره باید پایم را به جایی بگذارم و آنقدر انعطاف پذیر نیستم که بتوانم پایم را جای دیگری بگذارم!”