کریمیان: خطیبی اگر می‌خواست استعفا دهد، باید زودتر این کار را می‌کرد/ زنوزی دلسرد شده است
کریمیان: خطیبی اگر می‌خواست استعفا دهد، باید زودتر این کار را می‌کرد/ زنوزی دلسرد شده است

یک بازیکن پیشین تراکتور می‌گوید خطیبی از ابتدا هم رابطه خوبی با بزرگان تیم نداشت. به گزارش حاشیه ورزش، پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور برابر آلومینیوم اراک، رسول خطیبی از سمتش استعفا داد تا تراکتور بیش از پیش درگیر حواشی شود. حواشی که از لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و حالا با حذف […]

یک بازیکن پیشین تراکتور می‌گوید خطیبی از ابتدا هم رابطه خوبی با بزرگان تیم نداشت.

به گزارش حاشیه ورزش، پس از شکست ۲ بر صفر تراکتور برابر آلومینیوم اراک، رسول خطیبی از سمتش استعفا داد تا تراکتور بیش از پیش درگیر حواشی شود. حواشی که از لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و حالا با حذف تراکتور از جام حذفی و استعفای سرمربی تیم وارد فاز جدیدی شده است.

مهدی کریمیان، بازیکن پیشین تراکتور در این خصوص گفت: شاید این اتفاق قابل پیش‌بینی بود. درگیری دو کاپیتان تیم یعنی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه با رسول خطیبی، تیم را بعد از بازی‌های آسیایی دچار حاشیه کرده بود و این ذهنیت سایرین را هم به هم ریخته بود. خطیبی در گذشته هم نشان داده بود که رابطه خوبی با بازیکنان بزرگ تیم ندارد و پس از قهرمانی تیم در جام حذفی در سال ۹۴، بسیاری از بزرگان آن زمان تراکتور مثل علی کریمی، محمد نصرتی، جوادکاظمیان، محمد ابراهیمی و حتی کریم انصاری‌فرد هم از تیم جدا شدند. خطیبی اشتباه کرد که گذاشت کار به این جا برسد و باید از همان بازی‌های آسیایی به فکر این موضوع می‌افتاد.

او ادامه داد: او اگر دنبال استعفا دادن بود، می‌توانست همان موقع و بعد از لیگ قهرمانان آسیا استعفا دهد و تیم را وارد چنین حواشی نکند. اگر هم نمی‌خواست استعفا دهد که باید تحمل می‌کرد و حرفش را به کرسی می‌نشاند نه این که پس از دور شدن از سهمیه و وداع تیم با جام حذفی، شانه از مسوولیتش خالی کند و به نوعی دست مدیران را در پوست گردو بگذارد. نتیجه نگرفتن تراکتور با وجود چنین حواشی طبیعی است و همین است که سال‌ها تیم در کسب جام موفق نبوده است.

کریمیان درباره مباحث فنی تراکتور هم گفت: تیم در همان لیگ قهرمانان آسیا هم نشان داد مشکلاتی دارد. درست که شاگردان خطیبی توانستند صعود کنند اما آن هم با اما و اگر بود و شاهد صعود قاطعی نبودیم. در لیگ هم ۲ تساوی به دست آمده و باعث شد تا تیم از سهمیه دور شود. بخشی از این نتیجه نگرفتن‌ها را می‌توان گردن حواشی انداخت و بخشی دیگر مشکلات تاکتیکی و فنی تیم است. تراکتور بازیکن ندارد و در ایجاد خطر روی دروازه حریفان ضعیف است. بازیکنان تمرکز لازم را ندارند و به قول معروف تیم منسجم نیست.

این بازیکن پیشین تراکتور درباره بی‌خیالی زنوزی نسبت به این اتفاقات تصریح کرد: فک کنم ایشان مدت‌ها است که از تیم‌داری دلسرد شده است و همین است که حتی در این قائله به وجود آمده بین بزرگان تیم و سرمربی شرکت نکرد. البته زنوزی خیلی هم مدیریت خوبی در این یکی ۲ سال نداشته و تغییرات زیاد مدیر عامل، معاون اجرایی، معاون ورزشی و حتی معاونت فرهنگی باشگاه نشان داده او نتوانسته مدیری را روی این صندلی‌ها بنشاند که تراکتور را به سوی موفقیت سوق دهند. اوج مدیریت مدیران اخیر تراکتور و زنوزی خرید بازیکنان خارجی و جدایی زود هنگام آن‌ها بوده که هر کدام هم مبلغ سنگینی روی دست باشگاه گذاشته‌اند و باختن در پرونده‌ها و موفق نبودن تیم حقوقی، سبب از بین رفتن پول‌های زنوزی شده تا او از تیم‌داری دلسرد شود. البته مقصر اصلی او است که در این چند سال مدیر درست و حسابی پای کار نگذاشته است و حالا تیمش به این وضع دچار شده است. دود این اتفاقات فقط به چشم هواداران پرشور تراکتور می‌رود و زنوزی و سایر اعضای باشگاه باید پیش از رخ دادن اتفاقات بدتر، به فکر راه حل مناسب باشند.