کری سرمربی الهلال با وعده استادیوم جام جهانی
کری سرمربی الهلال با وعده استادیوم جام جهانی
رامون دیاز، سرمربی الهلال معقتد است تیم او در دیدار برابر اوراواردز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا عملکرد بهتری نسبت به حریف داشته است.

الهلال و اوراواردز شب گذشته در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض به تساوی یک بر یک رسیدند تا بازیکنان الهلال در بازی برگشت کار سختی داشته باشند.

رامون دیاز در نشست خبری پس از این بازی گفت: در نیمه اول همانطور که لازم بود حریف را تحت فشار قرار دادیم اما در نیمه دوم مرتکب اشتباهی شدیم که باعث گلزنی اوراواردز شد و ما را ناامید کرد.

وی افزود: دیدارهای فینال همیشه سخت است اما ما رفت و برگشت بازی می‌کنیم و بنابراین باید از اشتباهات درس بگیریم. الهلال عادت دارد شرایط سختی را که پیش رو دارد، پشت سر بگذارد.

وی در پاسخ به اینکه فشردگی بازی‌ها باعث خستگی بازیکنان الهلال شده، عنوان کرد: ما به دلیل فشار مسابقات دچار خستگی فیزیکی نشدیم، اما همانطور که گفتم دیدارهای پایانی همیشه سخت است.

وی در پایان گفت: ما با تمام توان کار می‌کنیم تا تیم را قبل از بازی برگشت آماده کنیم و همانطور که همه متوجه شدند، ما تیم برتر زمین بودیم و تنها در یک صحنه مرتکب اشتباه شدیم اما در موقعیت‌ها عجولانه عمل کردیم و به همین دلیل موفق به گلزنی نشدیم.

دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا شنبه هفته آینده در استادیوم جام جهانی سایتاما ژاپن برگزار می‌شود.