کسب 3 مدال طلای بانوان جوان در ماکائو ارزشمند است
کسب 3 مدال طلای بانوان جوان در ماکائو ارزشمند است
امیر صدیقی گفت: دختران ما در بخش تالو مسابقات جوانان قهرمانی آسیا ۳ مدال طلا به دست آوردند که در نوع خود یک اتفاق بی نظیر بود.

به گزارش حاشیه ورزش امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو درباره نتایج تیم ملی جوانان در یازدهمین دوره این مسابقات و رده‌های سنی قهرمانی آسیا اظهار کرد: مسابقات خوبی بود و بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۰ کشور در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند. مسابقات قهرمانی جوانان آسیا همیشه با کیفیت است و اکثرتیم‌های قدرتمند در آسیا حضور دارند. گروه سنی هم مورد توجه همه قرار گرفته است و سعی کردیم تیم خوبی را مهیا و  برای این رقابت‌ها آماده کنیم. خدا را شکر تیم خوبی هم آماده شد و ورزشکاران پرانرژی و پرقدرت در این مسابقات شرکت کرده بودند.

او افزود: نکته خوبی که بتوانیم اشاره کنیم حضور کیفی تیم ملی در این رقابت‌ها بود و با نفرات مشخص شده و برنامه ریزی صورت گرفته در این مسابقات شرکت کردیم و ۱۴ ورزشکار در این رقابت‌ها داشتیم که می‌توانستیم ۱۲ ورزشکار بیشتر هم با خود ببریم. به هر حال این تعداد ورزشکار نتیجه‌ای گرفتند که از دور قبل هم یک مدال طلای بیشتر توانستیم کسب کنیم و جایگاه نایب قهرمانی ساندا و مقام سوم مجموع تیمی را به دست آوردیم و این اتفاق خوبی بود.

منبع :شهرخبر

  • منبع خبر : شهرخبر