کشورتان را نا امید کردید,شعار علیه راشفورد و سانچو
کشورتان را نا امید کردید,شعار علیه راشفورد و سانچو
تنها یک روز پس از اینکه هواداران لیدز در بازی برابر منچستریونایتد علیه مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، بازیکنان ملی‌پوش یونایتد، شعار دادند، هوادران سیتی نیز این حرکت را تکرار کردند.

به گزارش “حاشیه ورزش“، مارکوس راشفورد و جیدون سانچو، دو ستاره ملی پوش منچستریونایتد، که به همراه بوکایو ساکا، ستاره نوجوان آرسنال، در فینال یورو 2020 برابر ایتالیا ضربات پنالتی خود را از دست دادند تا جام قهرمانی از چنگ سه شیرها سر بخورد، همچنان هدف حملات هواداران هستند.

پیش از آغاز بازی برابر تاتنهام هواداران منچسترسیتی مارکوس راشفورد و جیدون سانچو را محکوم کردند و شعار دادند که این دو کشورشان را ناامید کرده اند.

تصاویر منتشر شده در توییتر نشان می دهد که گروه بزرگی از هواداران سیتی پیش از شروع بازی روز یکشنبه بارها و بارها شعار می دهند “سانچو و راشفورد کشور را ناامید کردند”.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که هواداران لیدز در روز شنبه و  پیش از شکست 5-1 مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد همین شعار را سر داده بودند.

این سه بازیکن پس از فینال یورو 2020 مورد حملات نژادپرستانه نیز قرار گرفتند و همچنین نقاشی دیواری راشفورد در منچستر با کلمات رکیک مورد تعرض قرار گرفت، هرچند هزاران طرفدار از این سه بازیکن جمایت کرده و تصویر راشفورد نیز بلافاصله با کمک هواداران ترمیم شد.

این سه نفر از آن زمان مورد حمایت گسترده مردم قرار گرفته اند. هواداران تاتنهام و برنتفورد هنگامی که ساکا در دیدار با این دو تیم به زمین بازی رفت به شدت این ستاره نوجوان را مورد تشویق قرار دادند.

با این حال این حرکت هواداران منچسترسیتی و لیدز بار دیگر روی زشت تعصب کورکورانه در فوتبال را به رخ کشید.