کلوپ: به دنبال رسیدن به سیتی نیستیم!
کلوپ: به دنبال رسیدن به سیتی نیستیم!
سرمربی لیورپول عنوان کرد تیمش تنها روی پیروزی در بازی‌ها تمرکز کرده است نه رسیدن به سیتی.

به گزارش حاشیه ورزش ، در ادامه دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر انگلیس،  ۳ بازی برگزار شد که در یکی از بازی‌ها لیورپول در خانه به دیدار لیدزیونایتد رفت. شاگردان یورگن کلوپ در نیمه نخست ۳ بار دروازه حریف خود را باز کردند. محمد صلح دو بار از روی نقطه پنالتی و جوئل ماتیپ برای قرمزها گلزنی کردند. سادیو مانه در نیمه دوم توانست گل‌های چهارم و پنجم را نیز برای تیمش به ثمر برساند. این پایان کار نبود و فان دایک زننده گل ششم بود تا این دیدار با برتری ۶ بر صفر لیورپول خاتمه یابد.

به این ترتیب لیورپول توانست اختلاف خود را با منچسترسیتی صدرنشین به ۳ امتیاز کاهش دهد.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: ما سیتی را تعقیب نمی‌کنیم، بلکه سعی می‌کنیم بازی‌های خود را ببریم. بدیهی است که ما آخر هفته فینال جام اتحادیه را داریم، سیتی قبل از ما این هفته بازی می‌کند و ممکن است آن‌ها پیروز شوند، بنابراین فاصله در صدر جدول می‌تواند دوباره شش امتیاز باشد. حتی ممکن است ناگهان ۹ امتیاز شود. ما مجبور نیستیم این چیزها را بشماریم، فقط باید بازی‌های خود را ببریم.

او در ادامه گفت: همان‌قدر که من عاشق گل‌هایی هستم که به ثمر رساندیم، کلین شیت را دوست داشتم، زیرا هر کاری که انجام می‌دهیم بر اساس یک عملکرد دفاعی عالی و سازمان یافته است. از عزمی که امشب برای دفاع کردن نشان دادیم خوشحالم و در واقع، تعهد پسرها را دوست داشتم. خوب بود در این دیدار گلی نخوریم و دروازه خودمان را بسته نگه داریم. موقعیتی نیز به حریف ندادیم و کاملا سزاوار این نتیجه بودیم. ما فقط باید واقعاً متمرکز بمانیم و با تمام وجودمان کار را پیش ببریم. الان فقط به فینال جام اتحادیه فکر می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم یک جام را به دست بیاوریم و در ادامه باید در لیگ برتر رقابت کنیم. هر بازی بسیار حساس شده است و نباید به هیچ وجه از هر بازی ساده گذشت.

سرمربی لیورپول در پایان گفت: امشب همه برنده شدیم. جو ورزشگاه فوق‌العاده خوب بود و خیلی خوشحالم که هواداران این‌قدر حمایت کردند. نتیجه خیلی خوب و رضایت بخش بود.

هم‌چنین صلاح با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌های خود را با پیراهن لیورپول به عدد ۱۵۲ رساند و به نهمین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. بهترین گلزن تاریخ لیورپول یان رایش است که ۳۴۶ گل به ثمر رسانده است. بعد از او راجر هانت با ۲۸۵ و هاجسون با ۲۴۱ در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.