کلوپ: لیورپول این فصل مدعی قهرمانی در لیگ نیست
کلوپ: لیورپول این فصل مدعی قهرمانی در لیگ نیست
یورگن کلوپ اعتراف کرد که لیورپول با ۱۴ امتیاز کم‌تر از آرسنال صدرنشین، مدعی قهرمانی در این فصل نیست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال آرسنال توانست با نتیجه ۳ بر ۲ لیورپول را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی حفظ کند. در این دیدار گابریل مارتینلی و بوکایو ساکا دو بار برای آرسنال گل‌زنی کردند و داروین نونیز و روبرتو فیرمینو برای لیورپول گلزنی کردند.

به این ترتیب آرسنال با ۲۴ امتیاز هم‌چنان بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماند و لیورپول نیز دهم است.

یورگن کلوپ بعد از این دیدار گفت: ما در حال حاضر مشکلاتی داریم اما امروز تیم را از نظر فرم بازی در شرایط خوبی دیدم. ما آن‌ها را با مشکلات واقعی مواجه کردیم و شانس‌های خوبی داشتیم و شاید حق ما یک امتیاز از این دیدار بود. الان باید تنها به دیدار با گلاسکورنجرز در لیگ قهرمانان فکر کنیم و در ادامه در لیگ با منچسترسیتی بازی داریم. این دو دیدار برای ما مهم است که بتوانیم اعتماد به نفس خودمان را افزایش دهیم. ما در شرایط سختی هستیم و می‌خواهیم با هم از آن عبور کنیم و این چیزی است که روی آن کار می‌کنیم. ما امسال مدعی قهرمانی در لیگ نیستیم و تنها باید روی این موضوع تمرکز کنیم که مشکلات در تیم‌مان را حل کنیم.

لوییس دیاز در نیمه اول به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو مجبور شداز بازی خارج شود و با عصا و با استفاده از زانوبند ورزشگاه را ترک کرد در حالی که ترنت الکساندر آرنولد به دلیل مشکل مچ پا مجبور به بازی شد.

کلوپ گفت: بدیهی است که دیاز قبلاً یک مصدومیت داشت و حالا شرایط او بدتر شده است. امیدوارم دوری او از فوتبال زیاد طول نکشد. زانوی دیاز خوب نیست، واقعاً خوب نیست. او اسکن خواهد شد و ما بیش‌تر در مورد این مصدومیت اطلاع پیدا خواهیم کرد. من در مورد میزان مصدومیت دیاز اطلاع زیادی ندارم.

لیورپول پس از ۸ بازی با ۱۰ امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد. آن‌ها در دیدار بعدی خود باید به مصاف گلاسکورنجرز اسکاتلند بروند.

 

 

 

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا