کلوپ: هنوز یک نیمه دیگر باقی مانده است
کلوپ: هنوز یک نیمه دیگر باقی مانده است
سرمربی لیورپول از نمایش تیمش در دیدار برابر ویارئال راضی است ولی تاکید کرد که هنوز تکلیف تیم صعود کننده مشخص نیست.

به گزارش نخست نیوز  به نقل از دی میل، لیورپول در دیدار رفت برابر ویارئال با دو گل به پیروزی دست پیدا کرد تا شانس زیادی برای صعود به فینال داشته باشد.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی بود. از نیمه نخست بیشتر خوشم آمد باوجود آنکه نتوانستیم در این نیمه به گل برسیم. از ثانیه نخست بازی به دنبال پیروزی و بازی هجومی بودیم. دیر به گل رسیدیم و با این حال آرامش خود را از دست ندادیم و این بسیار مهم است.

سرمربی آلمانی قرمز پوشان ادامه داد: برای رسیدن به گل از هر نقشه ای بهره گرفتیم. دو گل زیبا زدیم و به دنبال گل سوم هم بودیم. بازی را اداره کردیم تا گلی دریافت نکنیم و این طبیعی بود. نقشه ما جواب داد و پیروزی ارزشمندی کسب کردیم ولی کار ما تمام نشده و یک نیمه دیگر باقی مانده است. در فوتبال باید همواره به حریف احترام گذاشت. ما به خوبی حریف را تحت فشار قرار دادیم و از همان ابتدا تمرکز لازم را داشتیم و به خوبی در فضای مسابقه قرار گرفتیم.

کلوپ در پایان گفت: شاید در بازی برگشت جرارد مورنو برگردد یا هر اتفاق دیگری رخ داد. این مشکلی برای ما نیست. از همان ابتدا می‌دانستیم که برنده بازی در دو بازی رفت و برگشت مشخص می شود.اکنون بازی رفت به پایان رسیده و روی بازی برگشت تمرکز خواهیم کرد.