کلوپ: چگونه می توانید بعد از چنین بازی نگران نباشید؟
کلوپ: چگونه می توانید بعد از چنین بازی نگران نباشید؟
سرمربی لیورپول می گوید نگران وضعیت تیم خود بعد از بازی با برایتون شده است.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از استار، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد شکست تیمش مقابل برایتون در هفته بیستم لیگ برتر انگلیس اظهار نظر کرد و گفت: نگران وضعیت تیم خود هستم. چگونه می توانید بعد از چنین بازی نگران نباشید؟ نمی توانم اینجا بایستم و بگویم هیچ اتفاقی نیفتاده است. ما باید خیلی نگران این موضوع باشیم. من نمی توانم بازی بدتری از لیورپول را در این سالها به یاد بیاورم. واقعا روز سختی برای ما بود. برایتون بهتر و شایسته پیروزی بود. آنها خیلی خوب بازی کردند. این مسابقه بین یک تیم بسیار سازمان یافته در برابر یک تیم نه چندان منظم بود.

او در ادامه صحبت های خود افزود: ما مدام توپ از دست دادیم و اصلا نتوانستیم پرس کنیم. بدیهی است که این برای تیمی مثل ما خوب نیست، به خصوص در برابر تیم آماده ای مانند برایتون. آنها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند و ما برعکس آنها بودیم. آنها بسیار خوشحال هستند زیرا عملکرد فوق العاده ای داشتند.

تیم یورگن کلوپ در این بازی تنها ۶ شوت به ست دروازه زد که فقط دو شوت در چارچوب بود. از شروع فصل ۱۷-۲۰۱۶، لیورپول تنها یک بار در لیگ برتر مقابل من سیتی در دسامبر ۲۰۱۶ شوت های کمتری به سمت دروازه حریف زده است. در آن دیدار لیورپول ۵ شوت به سمت دروازه حریف داشت.

لیورپول دیدار با برایتون را با مالکیت ۳۸ درصدی به پایان رساند که از این حیث نیز آمار ضعیفی از خود بر جای گذاشت.