کمک 20 هزار یورویی کمیته ملی المپیک
کمک 20 هزار یورویی کمیته ملی المپیک
کمیته ملی المپیک ۲۰ هزار یورو برای اعزام تیم های ملی وزنه برداری ایران به قهرمانی جهان کمک کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم ملی وزنه برداری مردان و زنان ایران فردا صبح (جمعه) در یک پرواز مستقیم تهران را به مقصد تاشکند ازبکستان ترک می کنند و رقابت ملی پوشان نیز از یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

این تیم در حالی به این مسابقات اعزام می شود که بحث تامین نبودن هزینه های اعزام، باعث ایجاد نگرانی در وزنه برداران شده بود و زمانی که رییس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی بازدید کرد، رئیس فدراسیون گلایه خود را نسبت به مشکلات موجود، عنوان کرد.

کمیته ملی المپیک پیش از این بلیت رفت و برگشت تیم به تاشکند ازبکستان را تهیه کرده بود و اکنون ۲۰ هزار یورو دیگر به وزنه برداری کمک کرد.

البته نکته ای که در این میان وجود دارد این است که زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان از مدت ها پیش مشخص بوده و اینکه چرا تامین هزینه های اعزام تا دقیقه ۹۰ زمان برده جای سوال دارد چون استرس لغو اعزام، فشار روانی زیادی را به وزنه برداران تحمیل کرده است.
شاید بهتر بود فدراسیون مدیریت هزینه را در اعزام همراهان به مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان عربستان اعمال می کرد تا برای حضور در رویداد مهمی چون بزرگسالان جهان به مشکل برنخورد. همان زمان که لیست نفرات اعزامی به قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد، این انتقادها وجود داشت که چه ضرورتی دارد وقتی فدراسیون با بحران مالی روبرو است، تعداد نفرات زیادی را با خود به عربستان ببرد.