کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ادعای خطیر را رد کرد
کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ادعای خطیر را رد کرد
کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ادعاهای سرپرست باشگاه استقلال درباره بحث صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه را رد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش  علی خطیر سرپرست باشگاه استقلال شب گذشته ادعاهایی درباره بحث صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال و تبعیض بین این باشگاه و پرسپولیس مطرح کرد. خطیر در این باره گفت: «تراز مالی باشگاه ما منفی بوده است و گفتند باید یک راهکار برای برون رفت ارائه کنید، ولی جالب است چون دو عزیز در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با هم رفیق بودند، عیناً یک راهکار را آپلود کردند و فقط لوگو تغییر کرده بود، اما برای پرسپولیس را پذیرفتند و برای ما نپذیرفتند!».

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره این ادعای خطیر اظهار داشت: این اظهارات صحت ندارد. به طور کلی برای بحث مجوز حرفه‌ای، وقتی باشگاه‌ها زیان انباشته دارند، یکی از معیارهای ما برای برون رفت ارائه برنامه و تضمین‌ است. هر باشگاهی مستقلاً اعلام می‌کند برنامه‌اش چیست و چقدر می‌خواهد اسپانسر جذب کند و از کانال‌های مختلف پول بیاورد و تضمین هم می‌دهد. در این موضوع برنامه‌ استقلال و پرسپولیس با هم متفاوت بود. ضمن اینکه وزارت ورزش به‌عنوان مالک پرسپولیس تضمین کتبی داد که تا سه سال آینده این باشگاه را کاور می‌کند و اگر نتواند بدهی‌ها را بدهد آنها می‌دهند، اما این تضمین از سوی وزارت اقتصاد برای باشگاه استقلال داده نشد.

وی در واکنش به این پرسش که وزیر اقتصاد اعلام کرد واگذاری مالکیت باشگاه استقلال به این وزارتخانه به تأیید نرسیده است، گفت: خیر! مدارکی که ما داریم غیر از این است و مالکیت با این وزارتخانه است!

منبع :تسنیم 

  • منبع خبر : تسنیم