کم تجربگی و بدشانسی علیه نساجی
کم تجربگی و بدشانسی علیه نساجی
بائو درباره عملکرد نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عنوان اولین سال حضور در آسیا تجربه بدی نبود. بازیکنان نساجی جوان بودند و تجربه حضور در این مسابقات را نداشتند

میثم بائو بازیکن سابق نساجی مازندران در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره شکست این تیم مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان اسیا اظهار کرد: نساجی در نیمه اول نمایش خوبی نداشت و در همان دقایق نخست گل اول را دریافت کرد. در ادامه هم باز هم غافلگیر شد و گل دوم را هم خورد و نتوانست برنده از زمین خارج شود.

او ادامه داد: نساجی در اواخر نیمه دوم کمی‌بهتر ظاهر شد و به گل هم رسید. به نظرم بازیکنان نساجی از نام حریف ترسیده بودند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد چه بسا حداقل بازنده میدان نبودند. البته حریف هم تیم کمی‌نبود و آنها فصل قبل نایب قهرمان آسیا شده بودند.

نساجی خیلی بدشانس بود

بائو درباره عملکرد نساجی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به عنوان اولین سال حضور در آسیا تجربه بدی نبود. بازیکنان نساجی جوان بودند و خیلی تجربه حضور در این مسابقات را نداشت. البته این تیم خیلی بدشانس بود و اگر کمی‌تجربه داشت شاید اتفاقات بهتری برای این تیم می‌افتاد.

بازیکن سابق نساجی بیان کرد: نساجی باید در نیم فصل تقویت شود و نقاظ ضعف خودش را پوشش بدهد تا بتوتند در نیم فصل دوم نتایج بهتری را کسب کند. جایگاه کنونی این تیم در لیگ برتر شایسته نماینده مازندران نیست و باید به این تیم کمک کرد به رتبه‌های بالای جدول صعود کند.

باید به رحمتی زمان بدهند

او درباره عملکرد مهدی رحمتی در نساجی گفت: رحمتی مربی جوانی است که باید به او فرصت داد  تا بتواند اندیشه‌های خود را در این تیم پیاده کند. بازیکنان زیادی ابتدای فصل از نساجی جدا شدند و این تیم نیاز به زمان دارد.

  • منبع خبر : ایسنا