کنایه رودیگر به هالند و دوستان: کارشان سودی نداشت!
کنایه رودیگر به هالند و دوستان: کارشان سودی نداشت!
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، تاکید کرد که سیتی مقابل این تیم نتوانست استفاده از برتری خود در مالکیت توپ بهره خاصی ببرد.

به گزارش حاشیه ورزش

دیدار رفت تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ با تساوی 1-1 به پایان رسید. داوید آلابا و آنتونیو رودیگر، مدافعان وسط آنچلوتی در این دیدار بودند. آنها مقابل ستارهای بزرگ خط حمله سیتی کم اشتباه ظاهر شدند و اجازه گلزنی به ارلینگ هالند ندادند.

کارلو آنچلوتی هم در پایان بازی با سیتی با ابراز رضایت از عملکرد دفاعی تیمش به ستایش بازی رودیگر پرداخته و او را مدافعی دانست که می توان در بازی های بزرگ رویش حساب ویژه باز کرد.

مدافع آلمانی رئال مادرید مثل سایه همواره کنار ارلینگ هالند حضور داشت و تقریبا اجازه نفس کشیده به این مهاجم نروژی را هم نداد.

او در پایان بازی گفت: “در نیمه اول سیتی علمکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته و بیشتر از ما مالکیت توپ را در اختیار داشت. در ادامه اما بهتر کار کردیم و شایسته برد بودیم.”

رودیگر در پایان شب درخشان خود با کنایه و خنده به شب بی حاصل مهاجمان بزرگ حریف از جمله هالند اشاره کرد: “آنها (سیتی) مالکیت بیشتری داشتند اما خب این هیچ سودی برایشان به همراه نداشت.”