کنایه ستاره سابق النصر به یاران کریستیانو رونالدو
کنایه ستاره سابق النصر به یاران کریستیانو رونالدو
صالح الداود، بازیکن سابق الشباب و النصر معتقد است بازیکنان النصر حتی با حضور کریستیانو رونالدو هم نتوانسته‌اند تغییر شرایط را درک کنند.

به گزارش حاشیه ورزش

صالح الداود که در یک برنامه تلویزیونی در شبکه SSC NEWS حاضر شده بود، درباره شرایط جدول رده‌بندی لیگ عربستان گفت: بازی برابر الاتحاد برای الشباب سرنوشت ساز خواهد بود و باخت در این بازی به معنای خروج این تیم از کورس قهرمانی است و این اتفاق باعث می‌شود که بازی‌های باقی‌مانده این فصل برای بازیکنان این تیم خسته‌کننده شود.

او در ادامه تاکید کرد: من نگران وضعیت الشباب هستم، چرا که آنها در حضور تماشاگران پرتعداد الاتحاد برابر این تیم قدرتمند قرار می‌گیرند و همچنین دو غایب تاثیرگذار دارند؛ فواز السجورق و کارلوس جونیور.

الداود با اشاره به برکناری رودی گارسیا از هدایت النصر در خصوص شرایط این‌ تیم اظهار داشت: بازیکنان النصر حتی با حضور بازیکن درجه یک دنیا مثل کریستیانو رونالدو هم دوران گذار را درک نکرد‌ه‌ و نتوانسته‌اند تغییرات را هضم کنند. رودی گارسیا یک مربی بزرگ در اروپا است اما از نظر من در سطح جهانی نیست. اگر او منعطف بود، در بسیاری از مسابقات با النصر نظرات خود را تغییر می‌داد.