کومان: بایرن برای بارسلونا یعنی خاطرات تلخ
کومان: بایرن برای بارسلونا یعنی خاطرات تلخ
رونالد کومان، سرمربی بارسلونا نام بایرن مونیخ را یادآور خاطرات تلخی برای این تیم دانست.

به گزارش حاشیه ورزش ، بارسلونا در گروه ششم لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ، بنفیکا و دیناموکیف صف آرایی خواهد کرد و هواداران بارسا امیدوارند این تیم قادر به شکست تلخ 2-8 سال گذشته برابر بایرن مونیخ باشدد. رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا ضمن اشاره به این موضوع معتقد است نبرد بزرگی بین تیم های این گروه برای کسب مقام اول صورت می گیرد.

رونالد کوکان گفت: “گروه ما پر از تیم های قدرتمند است، اما گروه های دشوار دیگری نیز مانند گروه بارسلونا وجود دارد. ما در مورد نام های بزرگ و با سابقه ای مانند بایرن مونیخ و بنفیکا صحبت می کنیم. با توجه به اتفاقاتی که دو سال پیش رخ داد، بایرن مونیخ خاطرات بدی را برای ما ثبت کرده است. بایرن مونیخ به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بوده و بازیکنان بزرگی نیز در ترکیب این تیم حضور دارند. رقابت برای کسب مقام اول گروه بین تیم های بارسلونا، بنفیکا و بایرن مونیخ خواهد بود.


نفیکا باشگاه بزرگی بوده و یکی از شناخته شده ترین و مهم ترین باشگاه های فوتبال در جهان محسوب می شود. از رویارویی با این تیم و بازیکنی مانند لوئیزائو خوشحال خواهم شد، زیرا معتقدم اگر همه بازیکنان مانند او حرفه ای باشند، کار مربی چندان دشوار نخواهد بود.

ما باید تجزیه و تحلیل خود را انجام دهیم و من در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد دیناموکیف ندارم. من در ذهن دارم که این تیم سال گذشته بازیکنان جوان زیادی در اختیار داشت و فکر می کنم ما حالا نیز باید کم و بیش انتظار همان ترکیب را داشته باشیم.”