کونته: با این شرایط نمی‌مانم
کونته: با این شرایط نمی‌مانم
سرمربی تیم تاتنهام بعد از باخت برابر برنلی تهدید به استعفا کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از تایمز، در ادامه دیدارهای عقب افتاده لیگ برتر انگلیس، بامداد پنج‌شنبه ۳ بازی برگزار شد که در یکی از بازی‌ها برنلی و تاتنهام به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر برنلی میزبان به پایان رسید. حالا تیم کونته امیدهای خود برای صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر تا حدی از دست داده است. در واقع تنها چند روز پس از پیروزی به یاد ماندنی ۳-۲ برابر منچستر سیتی، تاتنهام به ادامه نمایش ضعیف خوددر این فصل بازگشت. این چهارمین شکست در لیگ در پنج بازی برای تاتنهام رده هشتمی بود که هفت امتیاز از تیم چهارم کم‌تر دارد.

آنتونیو کونته با بیان این که می‌خواهد با هیات مدیره تاتنهام در مورد وضعیت بد تیم صحبت کند، گفت: وقتی چهار بازی از پنج را می‌بازید، به این معنی است که باشگاه باید شرایط شما را ارزیابی کند و بفهمد که بهترین راه‌حل چیست. در این شرایط بازیکنان همیشه در این باشگاه یکسان هستند، باشگاه مربیان را عوض می‌کند. من به اینجا آمدم تا تلاش کنم تا وضعیت تاتنهام را بهبود بخشم اما شاید در این لحظه چندان خوب نباشم. من آنقدر صادق هستم که نمی‌توانم چشمانم را ببندم. ادامه باخت برای همه خوب نیست و من نمی‌توانم این را بپذیرم. این برای هیچ کس خوب نیست. بار دیگر تاکید می‌کنم که آنقدر صادق هستم که نمی‌توانم چشم‌هایم را ببندم و به این راه ادامه دهم و حقوقم را هم بگیرم.

اسپرز تانگوی ندومبله را به لیون فرستاد، جیووانی لو سلسو و برایان گیل به ترتیب به والنسیا و ویارئال رفتند، در حالی که جک کلارک به صورت قرضی به ساندرلند رفت و دله آلی به اورتون پیوست. در همین حال، آن‌ها رودریگو بنتانکور و دژان کولوسفسکی را از یوونتوس به خدمت گرفتند.

کونته پیش از این از تصمیم تاتنهام برای فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات ژانویه ناراضی بود. جایی که تنها دو بازیکن جدید به خدمت گرفته شد. این در حالی است که مدیران تاتنهام چندان رغبتی به خرید بازیکنان ندارند و معتقد هستند کیفیت فعلی بازیکنان این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کافی است.

نمایندگان آنتونیو کونته هفته اخیر با سران تیم تاتنهام دیدار داشتند و عنوان کردند حتما باید خریدهای این تیم در اولویت باشد تا کونته برای فصل بعد هم در لندن بماند در غیر این صورت مربی ایتالیایی چاره‌ای جز رفتن نخواهد داشت.