کیش آماده میزبانی از تیم ملی شد/ دستیار کروات اسکوچیچ: وضعیت زمین خوب است
کیش آماده میزبانی از تیم ملی شد/ دستیار کروات اسکوچیچ: وضعیت زمین خوب است

دستیاران دراگان اسکوچیچ در فاصله سه روز تا اردوی این تیم در جزیره کیش، بازدیدی از ورزشگاه و محل اقامات تیم ملی به عمل آوردند. به گزارش حاشیه ورزش، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران امشب اعلام می‌شود و بازیکنان از فردا با حضور در اردو، تمرینات خود را آغاز می‌کنند. تیم […]

دستیاران دراگان اسکوچیچ در فاصله سه روز تا اردوی این تیم در جزیره کیش، بازدیدی از ورزشگاه و محل اقامات تیم ملی به عمل آوردند.

به گزارش حاشیه ورزش، فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ایران امشب اعلام می‌شود و بازیکنان از فردا با حضور در اردو، تمرینات خود را آغاز می‌کنند. تیم ملی به علت حضور در بحرین، اردویی را در جزیره کیش برگزار خواهد کرد تا از نظر آب و هوایی، در شرایط مشابه با بحرین قرار گیرد.

به همین دلیل، از حدود یک ماه قبل، اقدامات لازم برای آماده‌سازی ورزشگاه المپیک جزیره کیش انجام شد و در مهم‌ترین گام، زمین چمن و نور این ورزشگاه تقویت شد تا تیم ملی مشکلی برای برگزاری تمرینات شبانه در جزیره کیش نداشته باشد.

امروز وحید هاشمیان و ماریو توت، دستیاران ایرانی و کروات اسکوچیچ به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال راهی جزیره کیش شدند تا در دومین بازدید از محل اردوی تیم ملی، شرایط محل تمرین و اقامت ایران را ارزیابی کنند.

طبق گفته مسئولان تیم ملی، از زمان بازدید اسکوچیچ در اواخر فروردین تاکنون، مشکلات مربوط به زمین چمن و نور ورزشگاه هم مرتفع شده و اکنون مشکلی برای برگزاری تمرینات ایران وجود ندارد.

ماریو توت، دستیار اسکوچیچ در این باره اظهار کرد: زمین در وضعیت خوبی است. اسکوچیچ در بازدید ماه گذشته نسبت به همه ساختمان‌ها و مسائل دیگر راضی بودند. نیاز داشتیم نور ورزشگاه بهتر شود که این اتفاق رخ داد. در دو روز آینده تمرینات خودمان را در تهران برگزار می‌کنیم و راهی جزیره کیش می‌شویم.

اردوی ایران از ششم تا دهم خرداد در جزیره کیش ادامه دارد و تیم ملی سپس راهی بحرین می‌شود تا روز سیزدهم خرداد با هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی قطر رو به رو شود. شاگردان اسکوچیچ در ادامه رقابت‌ها به ترتیب با بحرین، کامبوج و عراق رو به رو خواهند شد.

ایران از چهار بازی گذشته خود در این مسابقات فقط ۶ امتیاز کسب کرده و وضعیت بغرنجی برای راهیابی به مرحله بعد مسابقات دارد. این مسابقات تاکنون چندین مرحله به علت ویروس کرونا به تعویق افتاده و در نهایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بحرین را به عنوان میزبان متمرکز مسابقات در نظر گرفت که با اعتراض فدراسیون فوتبال ایران همراه بود اما ثمری نداشت.