کین: در بایرن مونیخ فشار متفاوتی نسبت به تاتنهام وجود دارد
کین: در بایرن مونیخ فشار متفاوتی نسبت به تاتنهام وجود دارد
مهاجم تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که فشار در این تیم، متفاوت از چیزی است که پیش از این در تاتنهام تجربه کرده است.

حاشیه ورزش:هری کین که در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر به حضور 14 ساله‌اش در تاتنهام پایان داد و با امضای قراردادی چهارساله به بایرن‌مونیخ پیوست، در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گفت: صحبت‌های زیادی در مورد جام‌ها وجود دارد و البته من می‌خواهم جام‌ها را ببرم اما این تنها دلیل رفتن من به بایرن مونیخ نبود. احساس می‌کردم اگر می‌خواهم در نهایت پیشرفت کنم، باید در بالاترین سطح بازی کنم. اگر می‌خواهم در کنار بهترین مهاجمان و بهترین بازیکنان جهان باشم، باید در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و برای قهرمانی بجنگم. من فقط احساس کردم فصل گذشته برای من شخصاً خوب بود اما برای تاتنهام به عنوان یک تیم این‌طور نبود. احساس کردم وقت آن رسیده که گام دیگری بردارم و چالش دیگری را انجام دهم. از زمانی که به بایرن مونیخ ملحق شدم، چیزی که بیشتر احساس کرده‌ام، فشار بوده است. این فقط خواستن برای برنده شدن نیست، بلکه در بایرن باید پیروز شوید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: ما هنوز کارمان را در لیگ قهرمانان اروپا آغاز نکرده‌ایم اما انتظار این است که بایرن در این رقابت‌ها به قهرمانی برسد. در بایرن فشار متفاوتی وجود دارد و احساس می‌کنم که این فشار به من کمک خواهد کرد تا در بزرگترین تورنمنت فوتبال باشگاهی بهتر عمل کنم و بازی سطح بالاتری را از خود به نمایش بگذارم. پیش از انجام قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چنین حسی داشتم که با یک تیم انگلیسی (منچستریونایتد) همگروه خواهیم شد. حضور در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی خیلی با حضور در این رقابت‌ها به امید صعود از مرحله گروهی (اشاره به تاتنهام) فرق دارد.مهاجم انگلیسی باواریایی‌ها که پیش از پیوستنش به بایرن مونیخ شایعات زیادی در مورد آینده حرفه‌ای‌اش مطرح بود، اظهار داشت: وقتی در مورد آینده حرفه‌ای شما گمانه‌زنی می‌شود و هرگز مطمئن نیستید که قرار است چه کاری انجام دهید، این اصلاً آسان نیست. اکنون کاملاً روی بایرن مونیخ متمرکز هستم. فکر می‌کنم قطعاً از نظر بازی‌های پرفشاری که در لیگ قهرمانان اروپا و کورس قهرمانی در پیش داریم، این به عملکرد من در تیم ملی انگلیس هم کمک خواهد کرد. این به من در مسابقات انتخابی یورو و جام جهانی کمک خواهد کرد.

کین 33 ساله در اولین فصل حضورش در بایرن شروع خوبی داشته و تاکنون در چهار بازی برای این تیم به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن سه گل، یک پاس‌گل هم ساخته است.

  • منبع خبر : تسنیم