کیکر آلمان: لورکوزن از خرید آزمون منصرف شد
کیکر آلمان: لورکوزن از خرید آزمون منصرف شد
نشریه کیکر آلمان خبر داد که باشگاه بایرلورکوزن به دلایل مالی از جذب سردار آزمون خودداری کرده و به نظر می رسد او این فصل نیز در زنیت ماندنی است.

به گزارش حاشیه ورزش، در حالیکه طی روزهای گذشته اخبار زیادی به نقل از منابع موثق و خبرنگاران خارجی معتبر مبنی بر انتقال سردار آزمون به باشگاه بایر لورکوزن به گوش می رسید، اکنون به نظر می رسد که حضور ستاره ایرانی زنیت در بوندس لیگا منتفی شده و سردار حداقل یک فصل دیگر را نیز در روسیه سپری خواهد کرد.

نشریه های معتبر آلمانی، خبرنگاران مشهوری همچون فابریتزیو رومانو و منابع موثق روسیه از تمام شدن کار انتقال آزمون به لورکوزن خبر داده بودند و حتی توئیت مشکوک و گمراه کننده اکانت توئیتری این باشگاه آلمانی باعث شد تا خیلی ها منتظر رونمایی رسمی از آزمون باشند ولی اکنون همان رسانه ها، از منتفی شدن انتقال ستاره ایرانی به بوندس لیگا خبر می دهند.

نشریه کیکر آلمان در خبری از ماندن لوکاس آلاریو در لورکوزن خبر داد. در حالیکه همگان منتظر بودند تا این مهاجم آرژانتینی از بایر جدا شده و سردار راهی لورکوزن شود، اما حالا نشریه کیکر از احتمال بالای تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2024 خبر می دهد.

کیکر نوشته است: قرارداد آلاریو در سال 2022 به پایان می رسد و لورکوزن قصد داشت تا مهاجم آرژانتینی خود را به یکی از تیم های خواهان او واگذار کند و حتی سردار آزمون را به عنوان جانشین او انتخاب کرده بود. اام درخواست 30 میلیون یورویی زنیت برای ترانسفر آزمون بسیار زیاد و گران است و حتی فروش لئون بیلی با مبلغی بالغ بر 32 میلیون یورو، باعث نخواهد شد لورکوزن به سراغ آزمون بیاید و آنها ترجیح می دهند یک وینگر را به جای یک مهاجم نوک جذب کنند.

این نشریه آلمانی در پایان نوشته است که لورکوزن نمی خواهد در سال 2022 مهاجم 20 ساله و جوان خود را از دست بدهد و به همین دلیل به دنبال تمدید قرارداد لوکاس آلاریو است و این باشگاه آلمانی قصد دارد بند فسخ گرانتری را در قرارداد مهاجم آرژانتینی خود قرار دهد و به همین دلیل حضور آزمون در لورکوزن منتفی است.

علاوه بر کیکر، نشریه چمپیونات روسیه نیز نوشت که انتقال آزمون به لورکوزن با شکست مواجه شده است. این وب سایت در ادامه گزارش داده است که بایر به سردار آزمون یک قرارداد پنج ساله با دستمزد 2.8 میلیون یورو در هر فصل پیشنهاد کرده بود. باشگاه آلمانی حتی حاضر شد تا 18 میلیون یورو برای این ایرانی پرداخت کند. زنیت به دلیل بند موجود در قرارداد آزمون، خواهان دریافت 20 میلیون یورو بود چرا که باید 20 درصد از این انتقال را به روبین کازان بپردازد. اما افزایش رقم درخواستی زنیت تا 30 میلیون یورو، باعث شد تا لورکوزن از خرید آزمون منصرف شود.

بدین ترتیب مسی ایرانی یک فصل دیگر نیز در زنیت می ماند تا در تابستان آینده و با پایان قرارداد خود با این باشگاه روسی، به صورت رایگان از زنیت جدا شده و راهی تیم جدیدی شود.

  • منبع خبر : ورزش سه