گابریل پین، در تیررس فرهاد مجیدی
گابریل پین، در تیررس فرهاد مجیدی
مربی ایتالیایی بار دیگر مورد نظر مسئولان استقلال قرار گرفته و احتمالا به ایران سفر می‌کند.

به گزارش “حاشیه ورزش“، گابریل پین دستیار سابق چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا از مدت‌ها قبل مورد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در کادرفنی استقلال بود. با اینکه مجیدی با این مربی توافق هم کرده بود تا او به ایران بیاید اما اختلافات مدیریتی پیش امده چند ماه قبل پرونده حضور پین در ایران را بست.

حالا اما با گذشت چند ماه فرهاد مجیدی بار دیگر از مسئولان استقلال خواسته تا مذاکرات با گابریل پین را از سر بگیرند.

با توجه به خلوت بودن کادرفنی استقلال نیاز به جذب مربی و دستیار برای فرهاد مجیدی احساس می‌شود. از این رو سرمربی استقلال چندان تمایلی به حضور مربیان داخلی در ترکیب کادرفنی تیمش ندارد و اصرار او همچنان روی حضور گابریل پین است.
از این رو مدیران استقلال دوباره با گابریل پین وارد مذاکره شدند و قرار است قرارداد جدیدی را برای او ارسال کنند. در قرارداد چند ماه پیش که باشگاه استقلال برای این مربی ایتالیایی ارسال کرد آمده بود که در صورت پرداخت نشدن مطالبات او حق شکایت به مراجع قانونی بین المللی را ندارد که این مساله با استقبال او مواجه نشد.

در چنین شرایطی حالا قرارداد جدیدی برای او تنظیم شده است.

نکته مهم دیگر اینکه اگر گابریل پین به ایران بیاید دیگر مشکلی برای حضور روی نیمکت استقلال نخواهد داشت و به عنوان یک مربی رسما کارش را جلو می‌برد. با توجه به آزاد شدن حضور خارجی‌ها در ایران گابریل پین می‌تواند در صورت توافق با استقلال کنار فرهاد مجیدی باشد و او را در امور فنی یاری بدهد.