گالتیه: احساس خجالت نمی‌کنم
گالتیه: احساس خجالت نمی‌کنم
سرمربی پاری سن ژرمن با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از انگیزه بالای خود برای پایان دادن فصل با تیمش گفت.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل شکست خورد. تیم پاریسی با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت، وداع زودهنگام با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

گالتیه در نشست خبری بعد از بازی گفت: هنوز زود است که درباره آینده و اخراج من سخن به میان آید. این تصمیم را باید هیات مدیره و ریاست باشگاه بگیرد. بدون شک از این شکست احساس ناکامی دارم اما با تمام توان به کار خود ادامه می دهم. من شور و هیجان زیادی برای به پایان رساندن فصل با پاری سن ژرمن دارم.

او ادامه داد: بایرن مونیخ با تمام توان به ما فشار آورد. تیم ما مجبور شد که برای پایان دادن به این فشار به توپ‌های بلند روی آورد و این تاکتیک باعث نمی شود که من احساس خجالت کنم. در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما متاسفانه از فرصت های خود به خوبی استفاده نکردیم. روی یک اشتباه بد گل نخست را دریافت کردیم. در چنین دیدارهایی برای پیروز شدن باید بدون اشتباه و با نهایت تمرکز بازی کرد.

گالتیه در پایان گفت: شکست خوردیم اما می توانستیم نتیجه ای دیگر را رقم بزنیم. متاسفانه در نهایت نتوانستیم برابر بایرن به بازی برگردیم. این بازی تمام شد و باید به آینده فکر کرد.

پاری سن ژرمن از جام حذفی فرانسه هم کنار رفته و اکنون تنها امید تیم، قهرمانی در لیگ فرانسه است؛ البته در صورت قهرمانی در این جام هم بعید است که حضور گالتیه در فصل آینده تداوم داشته باشد.