گالتیه: باشگاه از من حمایت می‌کند
گالتیه: باشگاه از من حمایت می‌کند
سرمربی پاری سن ژرمن باوجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا از حمایت مدیران این باشگاه از خود مطمئن است.

به گزارش حاشیه ورزش

و به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن یک فصل ناامید کننده دیگر را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد.

تیم پاریسی که به یک هشتم نهایی راه پیدا کرده بود در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا وداعی تلخ و زود هنگام با این رقابت‌ها داشته باشد.

بسیار بعید است که مدیران باشگاه پاری سن ژرمن گالتیه را برای فصل بعد هم حفظ کنند با این حال این سرمربی باتجربه بر حمایت مدیران باشگاه از خودش تاکید کرد.

او بعد از پیروزی برابر برست در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ فرانسه گفت: من روزانه با مدیر ورزشی باشگاه صحبت می‌کنم. باید تاکید کنم که مدیریت باشگاه از من حمایت می‌کند و هیچ شکی در این زمینه ندارم. می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم و قهرمانی در لیگ را کسب کنیم. هماهنگی و اتحاد زیادی در باشگاه وجود دارد. من به عنوان سرمربی تیم نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا تیم یازدهمین قهرمانی خود را در لیگ جشن گیرد.

وی درباره پیروزی برابر برست گفت: ما با سناریوی گلزنی در دقایق پایانی به پیروزی رسیدیم اما نباید فراموش کرد که ۷ فرصت گلزنی را در این بازی از دست دادیم. ما شایسته پیروزی بودیم و حداقل باید دو گل در این بازی می‌زدیم. بعضی می‌گویند که این پیروزی کم رنگ بود اما به هر حال نام آن پیروزی است و مهم کسب سه امتیاز بود. یک پیروزی مهم را بعد از شکست تلخ برابر بایرن مونیخ کسب کردیم.

پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶۶ امتیازی شد و اختلافش را با مارسی تیم دوم جدول رده‌بندی به ۱۱ امتیاز افزایش داد البته مارسی یک بازی عقب افتاده دارد.