گرایلی سکاندار هیات جودو خراسان رضوی شد
گرایلی سکاندار هیات جودو خراسان رضوی شد
۱۸ ماه انتظارهیات جودو خراسان رضوی بالاخره با انتخاب محمد صابر گرایلی به‌عنوان رییس هیات به پایان رسید.

حاشیه ورزش : مجید خروشی : بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات جودو خراسان ر ضوی با حضور آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون،هاشمی جواهری سرپرست اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی و ۲۸نفر از اعضای مجمع ۳۰ خردادماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار و درنهایت محمد صابر گرایلی با کسب ۲۶ رای از آرا ماخوذه در برابر یک رای حسین پور اکبر سکاندار ۴ساله هیات جودو خراسان ر ضوی شد.
همچنین با رای گیری اعضای مجمع هیات رییسه هیات انتخاب شدند و مهری مهر پور با کسب ۲۴ رای به‌عنوان نایب رییس ، علی فاطمی زاده با کسب۲۴ رای به‌عنوان خزانه‌دار،کارشناس خبره اصغر دهقان با کسب۲۵ رای و حسن دوشنگی با کسب ۲۶ رای و تکتم بیدل با کسب ۲۵ رای به‌عنوان عضو هیات رییسه انتخاب شدند.
رییس فدراسیون جودو در این مراسم ضمن تبریک به رییس هیات استان گفت: امروز رییس هیات خراسان رضوی مسوولیت بزرگی را برعهده‌گرفته است چون معتقدم خراسان رضوی قطب اول جودو کشور است بنابراین باید بکوشد جایگاه خراسان رضوی در جودو را ارتقا بخشد .
وی در این نشست قول مساعد در خصوص پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان و اهدای یک‌تخته تاتامی به استان را داد و گفت: امیدواریم سه خانه جودو خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد به‌زودی راه‌اندازی و افتتاح شود.
میر اسماعیلی در این نشست خواستار استفاده از ظرفیت چوخه در بدنه هیات جودو شد و گفت: چوخه تغذیه مناسبی برای جودو می‌باشد و بسیاری از پهلوانان چوخه درخشش خوبی در جودو داشته‌اند که امیدواریم بتوانیم چوخه را به بدنه جودو اضافه کنیم.
رییس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: بعد از رفع تعلیق جودو اتفاقات خیلی خوبی در جودو در حال رخ دادن است دیدار با وزیر ورزش جودو روسیه در حاشیه برگزاری مسابقات در این کشور و عربستان و همچنین کسب مقام قهرمانی در کشور عراق،افزایش جمعیت ورزشکاران بیمه و ثبت رسمی از ۶۰ هزار به ۱۰۱ هزار نفر .و برگزاری مسابقات سوپر لیگ با حضور۸تیم از مهم‌ترین دستاوردهای جودو کشور است که این موفقیت‌ها حاصل تلاش و زحمات هیات های استانی است .
هاشمی جواهری سرپرست اداره ورزش و جوانان در این مجمع ضمن تبریک به گرایلی گفت: تعامل و همفکری با دیگر نامزدهای هیات می‌تواند راهگشای مناسبی برای ارتقا جودو استان باشد باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل زحمتکشان جودو بهره برد تا همچون گذشته جودو در راس قله‌های افتخار قرار گیرد.
در این مجمع گرایلی از فعالیت بیش از ۳هزار جودوکار در حاشیه شهر مشهد خبر داد و گفت: میزبانی تیم جودو سوریه، برگزاری بیش از ۱۲۰ دوره داوری و مربی گی،اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان به مسابقات کشوری، جبران عقب‌افتادگی مدرک مربیان و داوران، ایجاد همدلی و تفاهم میان خانواده جودو و پیشکسوتان رمز موفقیت ما در هیات بوده و خواهد بود.

  • نویسنده : مجید خروشی