گرشاسبی: به ادامه همکاری با نکونام امیدوارم
گرشاسبی: به ادامه همکاری با نکونام امیدوارم
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت با جواد نکونام به جمع بندی رسیدیم و ان شاءالله طی یکی دو روز آینده امیدوارم همکاری‌مان نهایی شود

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی درخصوص ادامه همکاری با جواد نکونام، اظهارکرد: چند روزی است که در باشگاه فولاد عهده دار مسئولیت شده ام و در اولین بررسی که داشتیم، متوجه شدیم که قرارداد سرمربی و کادرفنی و همچنین حدود ۱۳ بازیکن به اتمام رسیده است و از طرفی هم پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است و شانس من هرجا که می روم پنجره ها بسته هستند. البته در حال تلاش برای بازکردن پنجره هستیم.

وی افزود: از طرفی هم با نکونام که زحمات زیادی را در باشگاه فولاد متحمل شده و افتخارات خوبی کسب کرده است، نشست خوبی داشتیم و به جمع بندی رسیدیم. ان شاءالله طی یکی دو روز آینده امیدوارم نهایی شود و به این افتخارات همراه با آقای نکونام ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: باتوجه به این که پنجره توسط فدراسیون فوتبال بسته شده است، نشست خوبی با آقای عزیزی خادم داشتم و باتوجه به این که تیم فولاد باید در لیگ قهرمانان آسیا حضور پرقدرتی داشته باشد، قرار شد پنجره باز شود تا رای دادگاه CAS اعلام شود زیرا باشگاه فولاد به این دادگاه شکایت کرده است. به نظرم این احتمال وجود دارد که پنجره باشگاه فولاد بعد از تعطیلاتی که در آن قرار داریم، باز شود و بتوانیم بازیکن جذب کنیم.

تبلیغات

وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنی به توافق رسیده اید؟ عنوان کرد: منتظر مشخص شدن تکلیف سرمربی تیم هستیم و او باید اعلام کند که کدام بازیکن را می خواهد و کدام بازیکن را نمی خواهد تا شرایط را برای او فراهم کنیم.گرشاسبی همچنین در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود خیلی از بازیکنان تیم به خاطر آذری قصد جدایی از تیم را دارند؟ گفت: خیر، آقای آذری هم پیگیر است و کمک می‌کند تا تیم شکل بگیرد. این ها همه شایعه است و متاسفانه دامن می‌زنند. آقای آذری هم خیلی زحمت کشیده و از دوستان خوب ما است. همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم فولاد قوی را روانه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کنیم.