گزینه‌های رئال برای جایگزینی کارواخال
گزینه‌های رئال برای جایگزینی کارواخال
رئال مادرید با توجه به مصدومیت‌های پیاپی واسکز و کارواخال چند گزینه را برای تقویت سمت راست خود در نظر گرفته است

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، برنامه ورزشی دیفنساسنترال اسپانیا اعلام کرد که جذب مدافع راست مهم‌ترین دغدغه رئال مادرید به شمار می‌آید و این باشگاه سخت در تلاش است تا یک بازیکن را برای این پست جذب کند.

آسیب‌دیدگی‌های پیاپی کارواخال و احتمال زیاد جدایی لوکاس واسکز باعث شده است تا رئال به دنبال تقویت خود در این پست باشد.

کارواخال در سال‌های اخیر با آنکه بازیکن باکیفیتی نشان داده اما زیاد مصدوم شده است و همین هم باعث شده است تا رئال همواره در این قسمت از زمین نگرانی‌های داشته باشد.

طبق اعلام دیفسناسنترال جرمی فریمبونگ از لورکوزن اصلی‌ترین و جدی‌ترین گزینه رئالی‌ها برای جایگزینی کارواخال است. این بازیکن قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر گزینه‌های رئال دارد و به همین خاطر احتمال جذب او بیشتر است.

جیمس از چلسی، آرنولد از لیورپول و اشرف حکیمی از پاری‌سن‌ژرمن دیگر گزینه‌های رئال مادرید برای تقویت سمت راست هستند و باید دید که در نهایت کدام بازیکن جذب خواهد شد.

رئال مادرید علاقه زیادی برای بازگرداندن اشرف حکیمی دارد اما این بازیکن تا سال ۲۰۲۶ با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و این باعث شده تا احتمال بازگشتش حداقل در تابستان پیش رو سخت باشد. رئالی‌ها قصد دارند که سال ۲۰۲۵ مذاکره برای جذب این بازیکن را آغاز کنند تا او را با رقم کمتری را جذب کنند.

  • منبع خبر : ایسنا