گلایه تنیس‌باز ایران از فدراسیون: علت خط خوردنم از تیم ملی را بگویند/پشت پرده آن خصومت شخصی است
گلایه تنیس‌باز ایران از فدراسیون: علت خط خوردنم از تیم ملی را بگویند/پشت پرده آن خصومت شخصی است
حسام یزدی گفت: هر چقدر با مسئولان فدراسیون تماس گرفتم تا علت خط خوردن ناگهانی ام از تیم ملی تنیس را جویا شوم کسی پاسخ تلفنم را نداد.

به گزارش حاشیه ورزش، تیم ملی تنیس ایران عازم مسابقات گروه چهار دیویس کاپ است. ترکیب تیم ملی مدتی پیش از سوی فدراسیون ایران به فدراسیون جهانی اعلام شد که نام حسام یزدی در بین چهار نفر بود اما در آستانه اعزام تیم، ناگهان خط خورد.

یزدی در مورد علت خط خوردنش  از ترکیب تیم ملی اعزامی به مسابقات دیویس کاپ در دقیقه ۹۰، بیان کرد: از دیروز که ترکیب تیم ملی اعلام شد، همه از من می‌پرسند چرا خط خوردم و خواستم این مسئله را توضیح بدهم. در این شش ماه که اردوی تیم ملی آغاز شده من در تمام تمرینات حضور داشتم و هیچ مشکل آسیب دیدگی یا انضباطی نداشتم. از طرفی در تمام مسابقاتی که برگزار شد تا فینال پیش رفتم و در لیگ برتر ایران به همراه تیمم  اول شدم. همچنین در این چند سال اخیر یا در جایگاه اول یا دوم رنکینگ ایران قرار داشتم. من از لحاظ فنی یا آسیب دیدگی مشکلی نداشتم و تنها دلیل خط خوردنم خصومت شخصی یکی از افراد مسئول در فدراسیون است. البته این مسئله به دو سال پیش برمی‌گردد و او به من گفته بود که یک روزی زهر خود را می ریزد و این کار را هم انجام داد. در حالی که تیم پای پرواز بود ترکیب تیم ملی اعلام شد تا دیگر هیچ کاری از دست من برنیاید.

یزدی در پاسخ به این پرسش که اگر از لحاظ فنی مشکلی نداشته است، مگر می توانستند او را کنار بگذارند و یا انتخاب ترکیب تیم ملی با سرمربی نبوده است؟ تصریح کرد: الان می‌بینید که این کار را انجام دادند و در جلسه ای ترکیب را اعلام کردند. واکنش سرمربی تیم ملی هم به خط خوردن من این بود که اشکال ندارد و ان‌شاءالله مسابقات بعدی! با تغییر رئیس فدراسیون این امیدواری را داشتم که ممکن است دیگر خبری از انتخاب‌های سلیقه‌ای در تیم ملی نباشد اما الان می بینم که نه تنها شرایط بهتر نشده بلکه بدتر هم شده است. همه می توانند به سایت فدراسیون مراجعه کنند و ببینند که من چند مقام اول  و دوم در این سالهای اخیر داشته‌ام.

تنیس‌باز ایران در پاسخ به این پرسش که پیگیری نشده که علت خط خوردن چه چیزی بوده است؟ گفت: چندین مرتبه با آقای عزیزی و ضیا آذری رئیس و دبیر فدراسیون تماس گرفتم اما جواب تلفنم را ندادند. حتی با سرمربی همه خواستم دوباره صحبت کنم پاسخ تلفنم را نداد تا مشخص شود علت خط خوردن من چه چیزی بوده است. به هر حال وقتی نام من از سوی خود فدراسیون به فدراسیون جهانی ارسال شده بود بنابراین باید خط خوردن من توجیه منطقی داشته باشد.