مهاجم ایرانی گوریسا با ناراحتی نسبت به صحبت‌هایی که پیرامون او وجود دارد، واکنش نشان داد.

به گزارش “حاشیه ورزش “، یونس دلفی در حالی مثل سه فصل اخیر حضور در فوتبال اروپا را ترجیح داده که با وجود فاصله داشتن از ترکیب، اصرار به ماندن در این شرایط دارد و معتقد است توانایی رسیدن به ترکیب و تجربه شرایط بهتر را دارد.

 

مهاجم سابق استقلال خوزستان که پس از بازی موثر در تیم‌های جوانان و امید ایران توانست شرایط خوبی پیدا کند و راهی شارلروا بلژیک شود، اکنون دومین سال حضور در گوریسا کرواسی به‌عنوان بازیکن قرضی را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است به جایگاه مطلوب و مدنظرش برسد.

 

یونس دلفی در گفت‌وگو با “ورزش سه”، پیرامون شرایط بازی در لیگ یک کرواسی عنوان کرد: امسال برای باشگاه گوریسا جذاب بود تا بتوانند یک فصل دیگر من را در اختیار بگیرند، اما قراردادم طوری است که می توانم در نیم فصل جدا شوم. البته من بازیکن شارلروا بلژیک هستم و قرضی در لیگ کرواسی حضور دارم ولی امسال تلاشم را در گوریسا انجام می‌دهم تا جایگاه ثابتی پیدا کنم. به دلیل خدمت سربازی یک مقدار دیر به تیم اضافه شدم، اما کم کم جایگاه خودم را به دست می‌آورم و در ترکیب قرار می‌گیرم.

او درباره وضعیتی که برای بازی در گوریسا دارد، ابراز کرد: برای بازی در تیم‌های اروپایی باید بیشتر بجنگید؛ این مسئله یک چالش بزرگ است که همه برای جایگاه خودشان تلاش می‌کنند و من هم وارد جنگ شدم تا حق خودم را بگیرم. ضمن اینکه بازی کردن یا نکردن تصمیم سرمربی است. مربی ما، کمک مربی آقای اسکوچیچ در فولاد بود و فکر می‌کنم ارتباط خوبی با یکدیگر دارند ولی تصمیم مربی است که من در لیگ بازی کنم یا نه. باید تمام تلاشم را انجام دهم تا در ترکیب قرار بگیرم.

 

 

 

مهاجم ایرانی گوریسا در واکنش به حضورش در فوتبال ایران ابراز کرد: در چند وقت اخیر تماس‌های زیادی با من گرفته شد که فکر می‌کنم بخاطر نقل و انتقالات فوتبال ایران بود. یک سری پیشنهاد به بنده ارائه شد و یک سری انتقادات هم در تماس با من داشتند که چرا در کرواسی هستم و به ایران بیایم. خواستم بگویم این شرایط، انتخاب من بوده و چنین راهی را خودم انتخاب کردم که در فوتبال اروپا باشم و پای همه چیز هستم.

 

دلفی تاکید کرد: خودم میدانم شرایطم خوب نیست و در دو سال اخیر یک مقدار بدشانسی آوردم و مصدومیت سراغم آمد یا بازی کم‌تری به من رسید؛ با این حال این شرایط را پذیرفتم، پای همه چیز هستم و ناراضی نیستم. من به کرواسی آمدم و فضای جدیدی را انتخاب کردم تا خودم را به چالش بکشم. ممکن است مشکلات زیادی برای من به وجود بیاید. باید پای همه چیز بایستم که تا الان هم ایستاده‌ام.

 

او یادآور شد: یک سری آقایان مسائلی را در تماس با من عنوان کردند که فکر می‌کنم آنها من را با بازیکنان خودشان اشتباه گرفته‌اند که می‌گویند بخاطر دلار و یورو از ایران رفته است! آقایان بروند و ببینند بازیکنان خودشان به کدام کشورها رفته‌اند و چقدر پول گرفته‌اند که به من این حرف‌ها را می‌زنند. بیایند و قرارداد من با بازیکنان جدا شده خودشان را مقایسه کنند و ببینند من بخاطر دلار و یورو رفتم یا آنها.

 

 

مهاجم ایرانی گوریسا تاکید کرد: اگر بخواهم در ایران بازی کنم، خیلی بیشتر از الان که در اروپا هستم، پول درمی‌آورم، اما من بخاطر پول به کرواسی نیامدم.

 

دلفی تصریح کرد: می‌دانم شرایط خوبی برای من به وجود نیامد و اوضاع سخت شد، اما اشکالی ندارد. مهم این است که وقتی زمین می‌خورم، بتوانم دوباره بلند شوم و این پتانسیل را در خودم می‌بینم که اگر زمین خوردم، دوباره بلند شوم. به حرف‌های دیگران که پشت سر من می‌زنند هم توجهی ندارم، اما اظهارات آقایان که پس از تماس با من گفتند بخاطر دلار و یورو رفته، به من برخورد تا این واکنش را داشته باشم.

 

او در خصوص اینکه قصد بازگشت به ایران را دارد یا خیر، گفت: پیشنهاداتی از ایران به من شد، اما قصدی برای حضور دوباره در فوتبال ایران ندارم. خیلی‌ها زنگ زده بودند و پس از اینکه جواب منفی شنیدند، گفتند من به دنبال پول هستم ولی سخت در اشتباه هستند. قصدم بازگشت به ایران نیست و هر اندازه هم بازی به من نرسد، تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا بتوانم جایگاه ثابتی در تیمم به دست بیاورم و در اروپا باشم.

 

این لژیونر ایرانی تاکید کرد: اگر قصد بازگشت به ایران را داشتم، وقتی ۱۷-۱۶ سالم بود، می‌توانستم پیشنهادات خوب ایرانی را بپذیرم. از زمان بازی در استقلال خوزستان هدفم بازی در خارج از ایران بودم تا وارد چالش جدیدی شوم و در فوتبال اروپا پیشرفت کنم. اصلا پول برای من ملاک نیست چون اگر پیشرفت کنید، پول هم سر راهتان قرار می‌گیرد.