گلایه نایب قهرمان المپیک توکیو از شرایط نامساعد سالن تمرینی تهران
گلایه نایب قهرمان المپیک توکیو از شرایط نامساعد سالن تمرینی تهران
نایب قهرمان وزنه برداری المپیک توکیو گفت: برای حضور در قهرمانی آسیا شرایط خوبی دارم و تلاشم را می کنم که به مدال طلا برسم.

علی داودی در گفتگو با حاشیه ورزش در مورد شرایط خود برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا بحرین که اولین رقابت بین المللی او بعد از المپیک توکیو محسوب می شود، بیان کرد: شرایط خوبی دارم و آسیب دیدگی ام نیز خیلی بهتر شده است. تمام تلاشم را می کنم که در قهرمانی آسیا به مدال طلا برسم البته رقابتی با وزنه برداران ازبکستان و سوریه دارم. وزنه بردار ارمنستان هم که سطح بالایی دارد، تغییر تابعیت داده و اگر در قهرمانی آسیا شرکت کند، با او هم رقابت خواهم داشت. من باید برای قهرمانی جهان کلمبیا نیز آماده شوم که گزینشی المپیک پاریس است. می خواهم در قهرمانی جهان با آمادگی بیشتری شرکت کنم تا بتوانم در همان گزینشی المپیک قدم محکمی بردارم و مسیرم را برای کسب سهمیه المپیک هموار کنم.

داودی در مورد اینکه با تغییر وزن وزنه‌بردار ازبکستان (اکبر ژورائف قهرمان المپیک توکیو) و تغییر تابعیت وزنه بردار ارمنستان (نایب قهرمان المپیک ریو)سطح رقابت در دسته فوق سنگین آسیا بالا رفته است، گفت: فکر می کنم این اتفاق باعث پیشرفت شود. البته در ایران هم نفراتی خوبی داریم که باید با آنها هم رقابت کنم. در کل چند سال است که سطح رقابت در دسته فوق سنگین بالا رفته است و از آنجا که در قهرمانی جهان هم باید با همین نفرات رقابت کنم، بنابراین فرقی ندارد که باید در آسیا هم باید با آنها رقابت کنم.

نایب قهرمان المپیک توکیو در مورد گلایه ای که از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران داشت، تصریح کرد: زمانی که آقای جوادی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران انتخاب شد، به دیدار او رفتم و در مورد سالن تمرین صحبت کردم که مخروبه است. مدیرکل پیشین استان تهران قول داده بود که بازسازی کند اما این کار را انجام نداد و از آقای جوادی درخواست کردم که این سالن بازسازی شود اما عنوان کرد که این سالن نظامی است و ارتباطی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ندارد. متعجب شدم که استان تهران مگر چند مدال آور المپیک دارد که حاضر نیست یک سالن را برای تمرین بازسازی کند.

او افزود: همچنین زمانی که هنوز بازی های آسیایی به تعویق نیفتاده بود، اعلام کرد که سر تمرین تیم ملی می آید اما به محض اینکه بازی‌های آسیایی لغو شد، رییس دفترش تماس گرفت و بازدید را لغو کرد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نه سالن بازسازی می کند و نه سراغی از ورزشکاران می گیرد و نمی دانم چه کار مهمی دارد؟ در همان زمان که اعلام کرد سالن را بازسازی نمی کند، بودجه مناسبی به ورزش روستایی و عشایری داد. البته من نمی گویم نباید به این رشته ها توجه شود اما نباید به ورزش قهرمانی هم بی توجهی کند.

داودی در پایان گفت: ورزش تهران از لحاظ توجه و رسیدگی واقعا وضعیت نامناسبی دارد. تهران فقط اسمش این است که پایتخت است اما رسیدگی به ورزش آن کم است و نمی دانم دلیلش چه چیزی است.