گل‌محمدی: مشتاقم که به تاجیکستان سفر کنم
گل‌محمدی: مشتاقم که به تاجیکستان سفر کنم
سرمربی تیم پرسپولیس به تمجید از فوتبال تاجیکستان و تیم استقلال دوشنبه پرداخت.

به گزارش “حاشیه ورزش “، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با شبکه ورزش تاجیکستان در خصوص شناخت خود از فوتبال این کشور و تیم استقلال دوشنبه گفت: شناخت زیاد جامع و کاملی از فوتبال تاجیکستان قبل از لیگ قهرمانان آسیا که استقلال توانست به عنوان سرگروه خودش را نشان دهد و بازیهای خوبی را ارائه کند، شناخت آنچنانی نداشتم اما می‌دانیم که استقلال تیمی منظم، جوان، بادوندگی بالا و یکدست هستند. به فوتبال تاجیکستان به خاطر صعود و نتایج این تیم در مرحله گروهی تبریک می‌گویم و لیاقت صدرنشینی هم داشت.

 

وی افزود: واقعا فکر می‌کنم سورپرایز لیگ قهرمانان آسیا بودند و توانستند با شایستگی به مرحله بعدی راه پیدا کنند. یک تیم منظم و خوبی هستند و نظم تاکتیکی خوبی دارند و سرعت تیمی خوبی دارند و در انتقال به حمله بسیار خطرناک هستند و فکر کنم این یک شروع خوب برای فوتبال تاجیکستان است. می‌دانم تاجیکستان هم مثل ایران استعدادهای خوب فوتبالی و جوانان آینده داری دارد.

او در پاسخ به این سوال که اگر اجازه ورود به تماشاگران داده شود چه حسی خواهد داشت، عنوان کرد: خیلی وقت است که استادیوم با تماشاچی ندیدیم، نمی‌دانم اجازه می‌دهند کل ظرفیت استادیوم پر باشد یا نه باتوجه به ویروس کرونا اما خیلی خوشحال می‌شوم که از نزدیک تماشاگران تاجیک و هواداران استقلال دوشنبه را ببینم. این فکر کنم برای خود من هم جذاب است.